تسهیلات سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و دارویی

در راستای صیانت از سلامت هم‌وطنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک توسعه تعاون به تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و دارویی تسهیلات سرمایه در گردش اعطا می‌کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک بنا به رسالت اجتماعی اقتصادی خود مبنی بر حمایت از واحدهای تولیدی به‌منظور حمایت در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی در شرایط بحرانی و کاهش آلام هم‌وطنان، شرایط و بسترهای موردنیاز جهت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و دارویی را فراهم آورده است.

واحدهای تولیدکننده لوازم بهداشتی ضروری موردنیاز کنونی ازجمله محصولات ضدعفونی‌کننده، الکل، ژل، شوینده‌ها و همچنین تولیدکنندگان انواع ماسک، دستکش و لباس محافظتی پزشکی در صورت تأیید سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مشمول دریافت تسهیلات سرمایه در گردش واقع می‌شوند.

همچنین با توجه به لزوم افزایش کمی و کیفی محصولات شرکت‌های تولیدکننده لوازم و اقلام بهداشتی در استان‌ها درصورتی‌که این شرکت‌ها از سوی استانداری‌ها حائز شرایط برای دریافت تسهیلات تشخیص داده شوند و معرفی‌نامه از این نهاد رسمی ارائه گردد، بانک توسعه تعاون آمادگی بررسی پرونده و ارائه تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد.

گفتنی است، بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل طرح‌های توسعه‌ای دولت، برنامه اعطای تسهیلات را مطابق با سیاست‌های دولت در راستای تأمین حداکثری اهداف اجتماعی تنظیم و اجرا نموده است و در شرایط کنونی نیز با بهره‌گیری از منابع داخلی و سهمیه‌های موجود در تسهیلات موضوع ‌بند الف تبصره ۱۸ و سایر ظرفیت‌های موجود، حمایت خود را از تولیدکنندگان و کارآفرینان اعلام می‌دارد.

کد خبر 411999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =