راه‌اندازی خط تولید بدنه دو محصول خانواده X۲۰۰ پارس خودرو

خط تولید بدنه دو محصول خانواده X۲۰۰ سایپا در شرکت پارس خودرو با ظرفیت ۱۷ دستگاه در ساعت توسط معاونت تولید و پشتیبانی تجهیز شده و بهار ۹۹ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس پرس، جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا ضمن بازدید از خطوط و سالن‌های تولید، آماده‌سازی تجهیزات مربوط به راه‌اندازی این خط تولید را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

مسعود لوءلوء معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی سایپا در جریان این بازدیداظهار داشت: پیرو تاکید هیات مدیره و مدیرعامل، ساخت خط تولید بدنه محصولات خانواده X200 شامل ساینا و کوییک با ظرفیت ۱۷ دستگاه در ساعت در شرکت پارس خودرو در دستور کار قرار گرفت واین پروژه از تیر ماه شروع شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

لوءلوء از تحویل تعدادی از اقلام باقیمانده در چند روز آینده خبر داد و افزود: خط تولید بعد از تعطیلات نوروزی به صورت کامل راه‌اندازی خواهد شد.

وی  زمان بهره‌برداری رسمی از این خط را  بهار ۹۹ اعلام کرد و گفت: بدنه خام این محصولات به صورت آزمایشی تحویل شرکت پارس خودرو می‌شود و پس از ارسال خط بدنه، تولید در کمترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی سایپا در پایان اظهار کرد: با توجه به خروج سه محصول خانواده پراید از چرخه تولید و توقف تولیدات مشترک با شرکای خارجی، ظرفیت خوبی برای افزایش تیراژ تولید محصولات دیگر ایجاد شده که با تلاش مجموعه مدیریتی گروه، توانستیم قسمتی از این ظرفیت را به تولید محصولات خانواده X200 اختصاص دهیم.
 

کد خبر 411855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =