نشست سِپ با بزرگان کسب‌وکار در ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در اولین نشست صمیمی با بزرگان کسب وکار میزبان بیش از ۳۰۰ مدیر برندهای برتر و مدیران شناخته شده اقتصادی کشور بود و توانست با برقراری زمینه‌ای برای هم‌اندیشی فرصت استفاده از تجربیات موثر این مدیران و صاحبان صنایع فراهم آورد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان، در این فرصت منحصر به فرد ۳ پنل تخصصی با رویکرد ایجاد و رشد برندهای جدید در ایران و استفاده از تجربه دنیا برای پیشبرد اهداف اقتصادی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و تجربه‌ها و تخصص چند تن از متخصصان این حوزه با میهمانان در میان گذاشته شد.

پیش از آنکه نشست‌های تخصصی این مراسم آغاز شود، حسین واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان به دلایل برگزاری این هم‌اندیشی اشاره کرد و گفت: همکاران و شرکای استراتژیک سپ در این جمع حضور یافته‌اند که علاوه بر ارائه سرویس اختصاصی خود، تجربیات و توانایی‌های خود در آن حوزه‌ها را به اشتراک بگذارند. قمصری با اشاره به اینکه شرکت پرداخت الکترونیک سامان در حال حاضر نزدیک به یک میلیون کارت‌خوان فعال در سراسر کشور دارد و با بیش از ۲۰۰ صنف همکاری می‌کند، ادامه داد: بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مثل شرکت‌های هواپیمایی، اپراتورها، دانشگاه و... با سپ همکاری می‌کنند.

در این نشست، شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید در خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران، نادر رفتاری صاحب امتیاز برند چلوکبابی رفتاری، افشین صنایعی مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایعی، سام ضرابی مدیر ارشد بازرگانی و توسعه هلدینگ زیوان‌تجارت‌گلدیس، پگاه گشایشی مدیرعامل برند عطری-آرایشی سفیر، علی اسلامی مدیرعامل مجتمع تجاری گردشگری باملند، مهدی خان محمدی بنیانگذار گروه صنعتی نان سحر، علی رحیمی زهتاب مدیرعامل برند ناتلی و نیما قاضی مدیرعامل شرکت سفرهای علی بابا حضور داشتند.

کد خبر 411829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =