ارائه خدمات الکترونیک برای جلوگیری از شیوع کرونا

درگاه‌های الکترونیکی پست بانک ایران آمادگی دارد با ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان از ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجه‌های این بانک و شیوع احتمالی ویروس کرونا جلوگیری کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، براین اساس اینترنت بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اپلیکیشن سکه‌همراه پست‌بانک‌ایران با ارائه خدمات متنوع بانکی به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین خدمت‌رسانی 3 هزار دستگاه‌ خودپرداز این بانک در سراسر کشور عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده که هموطنان می‌توانند در این مقطع از آنها بهره‌مند شوند.

بنابر این گزارش، مشتریان پست بانک‌ ایران می‌توانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاه‌ها و بدون حضور در شعب و باجه‌های بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی با مراجعه به وب‌سایت www.postbank.ir انجام دهند.

گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی می‌تواند در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمد غیرضروری هموطنان درسطح کشور موثر باشد.

کد خبر 411785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =