سامانه نظرسنجی مبتنی بر QR code بانک رفاه

با آغاز تحریم‌ها، اتکا به توان داخلی به ویژه در عرصه نوآوری اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است، در واقع امروز بدون نوآوری هر کسب ‌وکاری در بلندمدت از صحنه رقابت خارج خواهد شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روباط عمومی بانک رفاه کارگران، بانک‌ها در آینده ناگزیر با فناوری عجین خواهند شد و بر همین مبنا بانک رفاه نیز گام‌های موثری در این بخش برداشته است. به طوری که در «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» که ۱۷ بهمن ماه سال جاری برگزار شد، محصول سامانه نظرسنجی مبتنی بر QR code این بانک به عنوان محصول برتر نوآور معرفی و لوح زرین و تقدیر نامه به بانک رفاه اهدا شد.
این سامانه در شعب بانک نصب شده‌ است و مشتریان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن QR Code و تکمیل چهار صفحه پرسشنامه اختصاصی، هرکدام حاوی پنج سوال با عناوین کارکنان شعبه، خدمات صندوق (ریالی/ارزی)، خدمات اعتباری (ریالی/ارزی) و مدیریت شعبه در نظرسنجی شرکت کنند.
جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به همت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف و... با هدف جریان‌سازی در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری، شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال نیز بانک رفاه کارگران برای چهارمین سال پیاپی در این جشنواره موفق شد لوح زرین و تقدیرنامه محصول برتر را دریافت کند.
در آینده، دیگر خبری از مراجعات حضوری، قطعی‌های سیستم و… نیست و می‌توان تمامی خدمات مورد نیاز بانکی را فقط با گوشی تلفن همراه خود انجام داد.
 

کد خبر 411707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =