حرکت رو به رشد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که با حضور بیش از ۸۰ درصد از صاحبان سهام این شرکت در روز دوشنبه ۳۰ دی ۹۸ برگزار شد، ۹ ریال سود به ازای هر سهم میان سهامداران تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس، در ابتدای این مجمع که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، نماینده حسابرس و نماینده بورس در هتل پردیس برگزار شد، مصطفی فلاحی  مدیرعامل این شرکت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه هیات مدیره، تصریح کرد: با توجه به وابسته بودن بیش از یک هزار و ۴۰۰ شغل به بازار مسکن، تولید مسکن و شغل در جامعه، همواره یکی از رسالت‌های اصلی ما است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، با اشاره به برنامه‌های راهبردی این شرکت برای سال مالی آینده، گفت: توسعه سهم بازار داخلی از طریق سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات باکیفیت در حوزه‌های انبوه‌سازی، شهرک‌سازی، ساخت واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و تفریحی با تاکید بر بخش مسکونی، ایجاد ارزش از طریق رضایت ذینفعان شرکت و بهره مندی از کارکنان توانمند و دانش محور به منظور به کارگیری فن‌آوری‌های نوین کارآمد و پایدار، ماموریت‌های اصلی شرکت هستند.

فلاحی درباره اهداف کلان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس گفت: افزایش کمیت و کیفیت ساخت، افزایش سهم بازار و فروش، توسعه و افزایش درآمد، رهبری هزینه و قیمت تمام شده محصولات و تامین انتظارات ذینفعان، از جمله اهداف کلان شرکت است.

در ادامه پس از قرائت گزارش حساب‌های مالی شرکت در سال مالی ۹۸ توسط نماینده موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل، این گزارش به تصویب سهامداران رسید.

بنابراین گزارش، انتخاب اعضای هیات مدیره از دیگر موارد مهم این مجمع بود که با تصویب اکثریت سهامداران، شرکت گروه سرمای‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت پارس مسکن سامان و شرکت پویا نوین پارس، به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

در این مجمع، روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت، موسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس قانونی و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد، به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، روزبه ظهیری هاشمی رئیس مجمع، حنظله فندرسکی ناظر اول، حمیدرضا شیرزاد ناظر دوم، مصطفی فلاحی مدیرعامل، مجید داداشی منشی جلسه، جعفر سلطانی نماینده بورس اوراق بهادار و علیرضا رسولی نماینده موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل، هیات رئیسه این مجمع را تشکیل دادند.

کد خبر 411380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =