نگاه مثبت به کاهش ریسک‌های غیراقتصادی بورس

مدیرعامل تامین سرمایه نوین، چشم انداز آتی بورس را نسبت به حل و فصل منطقی ریسک‌های غیراقتصادی و سیاسی در بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش صدای بورس، ولی نادی قمی در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، اعلام کرد: نگاهی به رقم ۳ هزار میلیارد تومانی ارزش معاملات دیروز حکایت از روان بودن بازار دارد و اینکه اغلب مشارکت کنندگان حقوقی نسبت به چشم انداز حل و فصل منطقی ریسک های سیاسی و مهار آن نظر مثبت دارند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه حمله تروریستی امریکا در بغداد، نگرانی ها را نسبت به افزایش غیرقابل کنترل تنش های منطقه ای افزایش داده  است، افزود: اقدام تروریستی امریکا بر ضد ایران، شوک بزرگی را به بازارهای مالی و کالایی جهان نیز وارد کرده است.  

نادی قمی تصریح کرد: در جهان قیمت نفت و طلا افزایش یافت و شاخص های بازار سهام کاهش پیدا کرد. با این حال، در ایران تحلیلگران بازار سرمایه با توجه به روند کلی بازار و ارزش بازار ثبت شده، کاهش تنش همراه با حفظ جایگاه جهانی ایران را امید دارند.

وی با بیان اینکه نگرانی مشارکت کنندگان بازار سهام در کشور، دیروز در قالب هیجان فروش سهام تبلور یافت، به سهامداران توصیه کرد: سهام ارزنده خود را حفظ کنند، زیرا همانطور که مشاهده شد، امروز بازار به تعادل برگشت و در این شرایط فروشندگان هیجانی، متضررین اصلی خواهند بود.

کد خبر 411104

اخبار مرتبط

  • ۶ نشانه مثبت برای بازار سهام هفته آتی

    ۶ نشانه مثبت برای بازار سهام هفته آتی

    توافق ایران و چین، سیگنال مثبت درباره افزایش دامنه نوسان بورس، نوسان قیمت دلار، ادامه سیاست‌ عرضه اولیه، ترسیم چشم‌انداز مثبت سیاستگذاران برای بازار سهام و اخبار سیاسی مربوط به کاهش تنش‌ها شش عامل مهم در بورس هفته آینده است. عواملی که چشم‌انداز هفته آینده را مثبت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =