سیاست های گروه مبارکه یکپارچه می شود

فولاد مبارکه سهم بسزایی در صنعت فولاد کشور دارد و تصمیمات و سیاستگذاری هایی که در این شرکت و گروه مبارکه صورت می گیرد بالتبع کل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد .

به گزارش صدای بورس به نقل از  روابط عمومی فولاد مبارکه، مهندس ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در بازدید یک روزه خود از فولاد هرمزگان ، در دیدار با مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان بر یکپارچه سازی سیاستهای گروه مبارکه تاکید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در شرکت فولاد هرمزگان در تمام حوزه ها گفت: ما یک گروه هستیم و در تلاش هستیم سیاستهای شرکت فولاد مبارکه را در تمامی حوزه بین شرکتهای تابعه به اشتراک بگذاریم .
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به عظمت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد : فولاد مبارکه سهم بسزایی در صنعت فولاد کشور دارد و تصمیمات و سیاستگذاری هایی که در این شرکت و گروه مبارکه صورت می گیرد بالتبع کل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد .
مهندس ترابی با اشاره به طرح نورد گرم ٢مبارکه گفت :حمایت  مسئولین محترم کشور بر لزوم راه اندازی نورد گرم ٢ نشانگر تاثیرات مختلف این امر در اقتصاد کشور دارد و بی شک آثار مثبت این امر با اشتغالزایی قریب به ٤٠٠هزار نفر در کشور بی نظیر خواهد بود

کد خبر 410939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =