فولاد، گران ترین و پردرآمد ترین محصول «کچاد»

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت یک ماه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال جزییات مقدار تولید و فروش در کنار نرخ و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را منتشر کرد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت یک ماه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال جزییات مقدار تولید و فروش در کنار نرخ و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را منتشر کرد. بررسی این گزارش بیانگر این مطلب است که از میان محصولات تولیدی «کچاد» در ماه گذشته، محصول فولاد پر درآمد ترین و گران ترین محصول این مجموعه به شمار می‌رود.
 
بیش از هفت هزار میلیارد ریال درآمد یک ماهه
بر اساس این گزارش، محصولاتی همچون کنسانتره آهن خشک، سنگ آهن دانه بندی، گندله، فولاد و ... در سبد محصولات تولیدی «کچاد» جای دارند.این شرکت در آبان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ بیش از یک میلیون و۲۰۷ هزار تن انواع محصول تولید کرد و درآمد فروش آن از محل عرضه حدود یک میلیون و ۱۰۵ هزار تن از تولیداتش، بالغ بر هفت هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات
همانطور که عنوان شد، محصول فولاد بیشترین درآمد را در ماه گذشته برای شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو به ارمغان آورد . همچنین به بالاترین قیمت در بازار فروش محصولات عرضه شد. آنچنان که در این دوره، ۹۰ هزار و ۸۴۵ تن محصول فولاد تولید شده و حدود ۹۵ هزار تن نیز به قیمت ۳۵ میلیون و ۵۴۸ هزار ریال به ازای هر تن به فروش رسید. در نهایت درآمد فروش محصول فولاد در ماه گذشته بیش از سه هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال اعلام شد. 


بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال در آمد نیمه ۹۸
بر اساس این گزارش ، کسب درآمد فروش به مبلغ بیش از ۶۳ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال ماحصل فعالیت شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه به شمار می‌رود. این رقم با تولید بیش از ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تن انواع محصول و عرضه ۹ میلیون و ۴۳۲ هزار تن از تولیدات شرکت بدست آمد. 

این گزارش می‌افزاید، در این دوره عملکرد نیز همچون ماه گذشته محصول فولاد به عنوان پر درآمد ترین و گران ترین محصول «کچاد» شناخته شد، به طوری که از ابتدای امسال تا ۳۰ آبان ماه حدود ۶۶۲ هزار و ۶۲۴ تن فولاد تولید شده که ۶۴۲ هزار و ۱۴۲ تن از آن به قیمت ۳۷ میلیون و ۸۸۵ هزار ریال به ازای هر تن در بازار فروش محصولات عرضه شده است. از این رو، درآمد فروش محصول فولاد در این دوره عملکرد بیش از ۲۴ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال ثبت شده است. 

  • شماره۳۳۴ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۴
کد خبر 410756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =