انبارهای بزرگ در کیش، زمینه‌ساز آغاز معاملات بین‌المللی

راه اندازی و رونق معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران و وجود انبارهای مناسب در جزیره کیش، امکان پذیرش این انبارها و آغاز معاملات بین المللی گواهی سپرده کالایی وجود دارد.

به گزارش صدای بورس مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش می گوید که با توجه به راه اندازی و رونق معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران و وجود انبارهای مناسب در جزیره کیش، امکان پذیرش این انبارها و آغاز معاملات بین المللی گواهی سپرده کالایی وجود دارد.

غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  به ظرفیت های بورس کالا اشاره کرد و گفت: بورس کالا یک فرصت ایده آل برای اقتصاد کشور به شمار می رود به طوریکه اگر شرایط به منظور همکاری مستمر با این بورس مهیا باشد، می توانیم در حوزه بین المللی برای صادرات و واردات کالاها از مسیر بورس به موفقیت های زیادی دست یابیم.

مظفری ادامه داد: با توجه به انجام و روند مطلوب معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران و وجود انبارهایی با ظرفیت مناسب در کیش، می توانیم از مزیت معاملات بورس استفاده و زمینه آغاز معاملات بین المللی گواهی سپرده کالایی را فراهم کنیم. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان اظهار داشت: بورس کالا طی سال های گذشته برای اقتصاد، شفافیت به ارمغان آورده و امروز می توانیم با بهره گیری از ابزارهای مالی گام های روبه جلویی برای صادرات هدفمند و جذب سرمایه گذاران خارجی از این بستر برداریم.

کد خبر 410297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =