۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
همگام با رویدادهای مالی جهان

همه ساله بیش از ۲۳۰ رویداد تجاری و بیش از ۲۴۰۰ همایش و کنفرانس در حوزه‌های مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری در سراسر جهان برگزار می‌شود. در این رویدادها و همایش‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای حوزه‌های مالی معرفی و ارائه می‌شوند.

همه ساله بیش از ۲۳۰ رویداد تجاری و بیش از ۲۴۰۰ همایش و کنفرانس در حوزه‌های مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری در سراسر جهان برگزار می‌شود. در این رویدادها و همایش‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای حوزه‌های مالی معرفی و ارائه می‌شوند. وبسایت ۱۰times تقویم کاملی از رویدادهای تجاری و همایش‌های این حوزه منتشر کرده است که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می‌شود.
 Realty Investment Expo: هدف این رویداد حوزه سرمایه‌گذاری املاک که در سنگاپور برگزار می‌شود، بومی‌سازی استراتژی سرمایه‌گذاری در این حوزه برای سازندگان مسکن است. برگزاری این رویداد معمولا دو روز به طول می‌انجامد.
 Latin America Roadshow : رویداد تجاری نقشه راه آمریکای لاتین که در دو نسخه سانتیاگو (شیلی) و لیما (پرو) با همکاری صنعت صندوق‌های سرمایه‌گذاری لوکزامبورگ برگزار می‌شود، تاکیدی بر این واقعیت است که صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین گزینه برای حمایت از سرمایه‌گذاران هستند.
 Nordic Region Trade and Export Finance Conference: کنفرانس یک روزه تأمین مالی تجارت و صادرات منطقه اسکاندیناوی محل گردهمایی کارشناسان مالی، متخصصان بانکی و بیمه‌ای، نوآوران حوزه فناوری و مقام‌های دولتی و شرکتی است.
 Investival Showcase: این رویداد یک روزه که در لندن برگزار می‌شود، به معرفی شرکت‌های نوآوری می‌پردازد که به دنبال جذب سرمایه برای توسعه فضای فعالیت خود هستند. در این رویداد، فرصت‌های موجود در نشست‌های تخصصی به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.
 InnoVario : این رویداد دو روزه که در شهر بن آلمان برگزار می‌شود، یک پلتفرم تعاملی برای گفت‌وگو درباره مدل‌های تجاری نوآورانه، محصولات مفهومی جدید و توسعه آتی در صنعت بیمه است.
 KishINVEX: رویداد چهار روزه کیش اینوکس که در جزیره کیش ایران برگزار می‌شود، به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای مراکز پژوهشی و آموزشی، حوزه‌های انرژی، تأمین مالی، بانکی و بیمه‌ای، مدیریت مناطق آزاد و... می‌پردازد.
 Investor Capital Expo: این رویداد یک روزه در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود. در این رویداد، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که به دنبال جذب سرمایه هستند، گردهم می‌آیند. تعامل بین این دو گروه و هدایت نقدینگی به سمت طرح‌های نوآورانه، هدف این رویداد است.
 Go-Abroad Fair: گنت در کشور بلژیک میزبان این رویداد یک روزه است که فرصتی مهم برای دیدار و گفت‌وگو بین کارشناسان و مقام‌های شرکتی جهت توسعه فعالیت‌های خارجی به شمار می‌رود.
 Accounting & Finance Show: این رویداد دو روزه که در شهر دوبی امارات برگزار می‌شود، همایش و نمایشگاه مهمی است که به ارائه تازه‌ترین دستاوردها در حوزه‌های حسابداری و تأمین مالی می‌پردازد. در این رویداد مهم، حسابداران، حسابرسان، مدیران صندوق‌ها، صاحبان کسب‌وکار و کارشناسان مالی زیر یک سقف گردهم می‌آیند.
 Sijoitus Invest: شهر هلسینکی فنلاند میزبان این رویداد دو روزه است که در آن، کارشناسان و متخصصان فعال در بخش سرمایه‌گذاری دور هم جمع می‌شوند و به معرفی فرصت‌های موجود در این حوزه می‌پردازند.
 Real Estate Finance Day: این رویداد یک روزه که در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود، امکان دیدار و گفت‌وگو بین فعالان و کارشناسان بخش‌های املاک و مالی را فراهم می‌کند.
 Foreign Direct Investment Expo: این رویداد دو روزه که به میزبانی لندن برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در اروپا به شمار می‌رود. در این رویداد، بهترین مکان‌ها و مناطق برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند.
 Structured Finance: رویداد دو روزه‌ای که در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود، بهترین فضا برای گفت‌وگو درباره تأمین مالی شرکتی به شمار می‌رود. در این رویداد، تصمیم‌گیران شرکتی با همتایان خود دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.
 Smart Payment Expo: این رویداد سه روزه در شهر داکا بنگلادش برگزار می‌شود. تمرکز این رویداد بر بانکداری موبایلی، بانکداری الکترونیک، درگاه‌های پرداخت الکترونیک، امنیت سایبری و اپلیکیشن‌های پرداخت است.
 FinTech Taipei: این رویداد دو روزه که در تایوان برگزار می‌شود، مکانی برای گردهمایی و گفت‌وگو میان کارشناسان و تولیدکنندگان محصولات فناوری مالی داخلی و خارجی، مقام‌های دولتی و پژوهشگران این حوزه است.
 The Iranian Canadian Business Expo: اکسپو تجاری ایران و کانادا که طی دو روز در شهر تورنتو برگزار می‌شود، نشان‌دهنده قدرت اقتصادی و اهمیت کارآفرینان و رهبران مالی ایرانی-کانادایی برای جهان است. در این رویداد، کارشناسان و متخصصان ایرانی-کانادایی و شرکت‌های مختلف گردهم می‌آیند.
 InVest West: در این رویداد دو روزه که در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود، تازه‌ترین راهکارها و دستاوردها در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز معرفی می‌شوند. در این رویداد، عوامل موثر بر اکوسیستم مدیریت ثروت مورد توجه قرار می‌گیرند.

  • شماره330 هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه16
کد خبر 410217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =