ثبت بیش از ۱۰ هزار میلیارد درآمد فروش «کگل»

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه امسال را در حالی منتشر کرد که طی آن از دستیابی به درآمد فروش ۱۰ هزار میلیارد ریالی در ماه گذشته خبر داده است.

 شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه امسال را در حالی منتشر کرد که طی آن از دستیابی به درآمد فروش ۱۰ هزار میلیارد ریالی در ماه گذشته خبر داده است.

عملکرد یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه 98 
بر اساس این گزارش، «کگل» محصولاتی همچون کنسانتره سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن صادراتی، گندله ریزدانه داخلی و نیز گندله داخلی و صادراتی تولید می‌کند. این شرکت در گزارش عملکرد مهر سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ محصولاتی همچون کنسانتره سنگ آهن و گندله را سبد محصولات تولیدی خود جای داده است.
این مجموعه با سرمایه ثبت شده 48 هزار میلیارد ریالی در یک ماه گذشته منتهی به ۳۰ مهر ماه ۹۸ بیش از دو میلیون و ۱۸۵ هزار تن کنسانتره آهن و گندله تولید کرد. همچنین با عرضه یک میلیون و ۱۴۱ هزار تن از تولیدات خود به درآمد فروشی بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال دست یافت. 

بالاترین نرخ فروش ودر آمد محصولات
بررسی آمار تولید و فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی عملکرد ماه گذشته حاکی از آن است که محصول گندله داخلی نسبت به کنسانتره سنگ آهن به بالاترین نرخ به فروش رسید و در پی آن بیشترین درآمد فروش را نیز برای این مجموعه محقق ساخت.
آنچنان که، در دوره مورد اشاره حدود ۹۸۵ هزار و ۶۴۲ تن محصول گندله داخلی تولید شده که ۹۴۴ هزار و ۹۲۶ تن از آن به قیمت بیش از ۹ میلیون و ۴۸۷ هزار ریال به ازای هر تن فروخته شده است. این امر در نهایت منجر به ثبت درآمد فروش به مبلغ هشت هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال از محل عرضه گندله داخلی برای شرکت شد.  

   

عملکرد هفت ماهه 
«کگل» از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهر ماه امسال بیش از ۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تن انواع محصول همچون کنسانتره سنگ آهن، گندله ریزدانه و گندله تولید کرد. این مجموعه با فروش هشت میلیون و ۲۳۵ هزار تن از تولیدات خود در دوره مذکور درآمدی بالغ بر ۷۴ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال بدست آورد.     


بیشترین درآمد فروش برای یک محصول 
از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهر ماه محصول گندله داخلی بیشترین درآمد فروش را برای شرکت به ارمغان آورده است. در کنار آن، قیمت فروش محصول گندله صادراتی نسبت به سایر محصولات تولیدی «کگل» بالاترین رقم محاسبه می‌شود.
چراکه، در این دوره حدود هفت میلیون تن محصول گندله داخلی تولید شده و با عرضه شش میلیون و ۷۰۲ هزار تن از آن درآمدی به مبلغ ۶۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال رقم خورده است. همچنین حدود ۲۱۴ هزار و ۱۹۵ تن محصول گندله در بازارهای هدف صادراتی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال به ازای هر تن عرضه شده است.

  • شماره329 هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه7
کد خبر 410129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =