نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در هرمزگان

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید هرمزگان روز دوشنبه با مشارکت شرکت‌های داخلی وصنایع و با حضور مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان آغاز شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از ایرنا نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید هرمزگان روز دوشنبه با مشارکت شرکت‌های داخلی وصنایع و با حضور مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، ۱۰۰شرکت صنعتی استان در ۱۰۰ غرفه، کالاهای ساخت خود را درمحل دائمی نمایشگاه‌های بندرعابس درمعرض نمایش گذاشته اند.

خلیل قاسمی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه افزود: ۸ واحد علمی و دانشگاهی هرمزگان نیز در این نمایشگاه شرکت دارند تا با استفاده از توان علمی ومهندسی خود، پاسخگوی نیازهای صنایع در حوزه کالاهای ساخت استان باشند.

وی بیان داشت: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با محوریت نیازمندی‌های فناوری وارداتی صنایع وتوانمندی‌های ساخت داخل و با هدف رفع نیازهای صنایع هرمزگان برگزار شده است.

در این نمشگاه که از ۲۰ تا ۲۳ آبان‌ماه  در ۲ نوبت صبح (۹تا ۱۳) و عصر(۱۶تا۲۱) دائر است، از صنعتگران، دانشگاهیان، کارگاه‌های کوچک و استارتاپ‌ها دعوت شده تا برای رفع نیازهای صنایع هرمزگان پیشگام باشند.
درحاشیه این نمایشگاه پنج کارگروه تخصصی درحوزه «نقش شرکت‌های دانش بنیان ومراکزعلمی پژوهشی وصندوق‌های حمایتی درتامین دانش وفناوری مورد نیاز ساخت داخل»، «نشست تخصصی نیازمندی‌های فناوری و وارداتی معدن وصنایع معدنی»، «نشست تخصصی نیازمندی‌های فناوری و وارداتی صنایع کوچک»، «نشست تخصصی نیازمندی‌های فناوری و وارداتی صنایع نفتی وشیمیایی» و همچنین «نشست تخصصی نیازمندهای فناوری و وارداتی صنایع دریایی» برگزارمی‌شود.


 

کد خبر 410072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =