شاخص ۱۴۰ هزاری شد

روند صعودی و افزایش مناسب تقاضا در بازار سهام سبب شد شاخص کل با رشد ۶۹۹ واحدی به کانال ۱۴۰ هزار واحدی ورود کند و ارزش معاملات ۱۹۶۹ میلیارد ریال شده است که تداوم روند رشدی را خاطر نشان می کند.

به گزارش بورس آنلاین، در ادامه روند صعودی و افزایش مناسب تقاضا ، شاخص کل  با رشد 699 واحدی به 140328 واحدی رسیده است و ارزش معاملات 1969 میلیارد ریال است که رشد را نشان می دهد.

تقاضا در نمادهای دلاری و همچنین دیگر نمادهای بازار و به صورت ویژه خودروسان نشان می دهد بازار کماکان تمایل به رشد دارد و رشد 374 واحدی شاخص کل هم وزن، این شرایط را تایید می کند.

برخی نمادهای پالایشی مانند "شراز" و "شپنا" به دلیل رشد بیش از 20 درصد ممنوع شده و "خساپا" نیز در محدوده مثبت کامل قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را "رمپنا" با 173 میلیارد ریال و بیشترین حجم معاملات را "وبملت" با 104 میلیون برگه جابجایی به خود اختصاص داده اند.

کلیت بازار روند مثبتی را نشان می دهد و برترین تقاضا در "ونفت"، "فباهنر"، "ددام"، "وبشهر"، "لپارس"، "شوینده" و "شگل"، شکل گرفته است

بازار با نزدیک شدن به اواخر ماه به دلیل پایان سال مالی برخی از کارگزاری ها می تواند دستخوش تغییراتی شود و در اینجا نگاه بازار به گزارش های ماهانه و فصلی بسیار مهم است، باید دید کدام یک قدرت بیشتری دارد و می تواند خریداران را در بازار نگاه دارد.

کد خبر 394885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =