تایید و تکذیب ها، بازار را محتاط کرده است

در میانه بازار ارزش معاملات به ۲۴۶۰ میلیارد ریال رسیده است که چندان بالا نیست و این ارزش یک نکته مهم را گوشزد می کند که بازار به دلیل تایید و تکذیب های چند روز اخیر و ابهامات نگران شده است که نکند فردا همین نامه اعمال شده برای فراورده های نفتی دگر بار لغو شود!

به گزارش بورس آنلاین، گروه خودرو سبزترین گروه بازار است و پس از آن گروه پالایشی قرار دارد.

در میانه بازار ارزش معاملات  به 2460 میلیارد ریال رسیده است که  چندان بالا نیست و این ارزش یک نکته مهم را گوشزد می کند که بازار به دلیل تایید و تکذیب های چند روز اخیر و ابهامات نگران شده است که نکند  فردا همین نامه اعمال شده برای فراورده های نفتی دگر بار لغو شود!

این عامل موجب شده است فعالان کمی محتاط شوند ولی تقاضا در مثبت مناسب است و شاید باید به این مهم نیز اشاره کرد که فروشندگان نیز کمی صبر را در تحلیل ها مدنظر قرار داده اند.

روند معاملاتی در گروه سیمانی، سرمایه گذاری، حمل و نقل، چند رشته ای و  بیمه ای شرایط مناسبی را نشان می دهد.

شاخص کل نسبت به یک ساعت اول اندکی کاهش پیدا کرده اما کماکان با 843 واحد مثبت بازار را در پیش گرفته و شاخص کل هم وزن با رشد 80 واحدی به 21708 واحد رسیده است.

"شبندر"، "شپنا"، "شتران"، "فولاد"، "پارس" و "شبریز" بیشترین تاثیر مثبت و "فارس" بیشترین تاثیر منفی را بر جای گذاشته است.

"وبیمه" با 8 درصد و "حفارس" با 7 درصد به تابلو معاملات بازگشت کرده اند، که در ادامه "وبیمه" به دلیل رشد بیش از 50 درصد دگربار ممنوع شده است.

"شبندر"، "شپنا "و "شتران" بیشترین افزایش ارزش بازار و "فارس"، "وتجارت" و "شسپا"بیشترین کاهش ارزش را به ثبت رسانیده اند.

در "ونیرو" معامله بلوکی انجام شده است.

کد خبر 394733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =