کنترل هیجان عرضه در بورس

در نیم ساعت پایانی بازار،فشار فروش پس از بازگشایی نمادهای پالایشی و رخدادهای مجلس، موجب شد بخشی از بازار به سوی منفی کامل و صف فروش حرکت کند اما روند ارزش معاملات و تابلو نمادها نشان می دهد، بخش بزرگی از این رفتار و فشار فروش ناشی از هیجان است و در این دقایق برخی از صف فروش های بازار جمع شده و از قدرت عرضه ها اندکی در منفی کامل کاسته شده است، اما کماکان روند معاملات در محدوده منفی قرار دارد.

فشار فروش پس از بازگشایی نمادهای پالایشی و رخدادهای مجلس، موجب شد بخشی از بازار به سوی منفی کامل و صف فروش حرکت کند اما روند ارزش معاملات و تابلو نمادها نشان می دهد، بخش بزرگی از این رفتار و فشار فروش ناشی از هیجان است و در این دقایق برخی از صف فروش های بازار جمع شده و از قدرت عرضه ها اندکی در منفی کامل کاسته شده است، اما کماکان روند معاملات در محدوده منفی قرار دارد.

در این میان "شپنا" همانند دیگر نمادهای پالایشی پس از بازگشایی به 10 درصد منفی رسید تا بازگشایی نمادهای پالایشی در محدوده منفی کامل تکمیل شود!

با روند ایجاد شده شاخص کل با 3382 واحدش کاهش روبرو و به کانال 136 هزار واحدی عقب گرد کرد ، این رخداد موجب کاهش شاخص کل هم وزن نیز شده است، شاخص کل هم وزن در 28 واحدی مثبت قرار دارد و بیش از 70 واحد کاهش را نسبت به میانه بازار نشان می دهد.

ارزش معاملات 4768 میلیارد ریال است.

در فرابورس

"ذوب" با 161 میلیون برگه جابجایی و ارزش معاملات 310 میلیارد ریالی در صدر قرار دارد.

"شپاس"، "حسینا" و" سرچشمه" با افزایش ارزش بازار و "زاگرس"، "هرمز" و "شرار" با کاهش ارزش بازار روبرو شده اند.

"شراز"، "شاوان" و "شغدیر" برترین عرضه فرابورس و "اعتماد"، "غشهداب" و "کرمان" برترین تقاضا را در اختیار دارند.

شاخص فرابورس با 23 واحدی منفی روند را همانند بورس نشان می دهد.

کد خبر 394606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =