تغییر جهت خودرویی ها به صف فروش

اگرچه بازار شروع مثبتی داشت اما در میانه بازار شاهد افزایش عرضه در بازار بودیم و بنظر می رسد بازار سهام دچار تزلزل تصمیم گیری شده است و به همین خاطر بهتر است کمی محتاط شده و از معاملات هیجانی دوری کنیم.

به گزارش بورس آنلاین، اگرچه بازار شروع مثبتی داشت اما در میانه بازار شاهد افزایش عرضه در بازار بودیم و بنظر می رسد بازار سهام دچار تزلزل تصمیم گیری شده است و به همین خاطر بهتر است کمی محتاط شده و  از معاملات هیجانی دوری کنیم.

به نیمه بازار رسیدیم اما دو رخداد بازار را پر نوسان کرده است.

اولین خبر که بازار انتظار آن را از روزهای قبل داشت، خبری مبنی بر رفتن رئیس جمهور به مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان بود که پس از مخابره آن به بازار،اندکی عرضه افزایش یافت اما باید گفت رخدادی که  موجب افزایش عرضه ها در بازار شده است ،خرابی سایت TSE است.

بیشتر کاربران از قطعی و عدم دسترسی به سایت گلایه داشته و این روند موجب شد برخی نمادها از محدوده مثبت به محدوده منفی و حتی صف فروش تغییر مسیر بدهند .

گروه خودرو که در محدوده متعادلی بازار را آغاز کرده بود ، در میانه بازار پر عرضه شد و به محدوده منفی هدایت شدو برخی نمادهای آن در منفی کامل جای گرفتند.

گروه سیمانی و دارویی شرایط مناسبی را نشان می دهند و با توجه به خروج ها، گروه پالایشی، تامین، آب برق و گاز و محصولات کاغذی شرایط مناسبی را در پیش گرفته اند.

شاخص در این دقایق با 1730 واحد رشد در سطح 140313 واحدی قرار دارد.

ارزش معاملات 3696 میلیارد ریال است.

"دزهراوی" و "دفارا" با 10 درصد، "کبافق" 9 درصد، "فراور" و "شپنا" با بیش از 6 درصد مثبت به تابلو معاملات بازگشت کرده اند.

بلوک 90 میلیون برگه ای در "وسینا 2 "را شاهد بوده ایم.

"شپنا"، " پارسان" و "شبندر" با افزایش ارزش بازار و "فارس"، "رمپنا" و "های وب" با کاهش ارزش بازار روبرو شده اند.

بازار در این دقایق اندکی در فاز هیجانی قرار دارد و مشکلات در سامانه بورس نیز این رخداد را تشدید کرده است، لذا توصیه می کنیم از هیجان در معاملات دوری کنید.

برای دسترسی آسان به سایت بورس تهران در صورت مشکل از لینک زیر استفاده کنید.

http://185.13.228.36

کد خبر 394554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =