پرداخت تسهيلات خريد كالاي ايراني در بانك قرض الحسنه مهرايران

بانك قرض الحسنه مهر ايران باتوجه به لزوم افزايش قدرت خريد مردم در استمرار چرخه توليد و اشتغال در بنگاه هاي كوچك و متوسط، دستورالعمل اجرايي «طرح حمايت از كالاي ايراني» را ابلاغ كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك قرض الحسنه مهرايران، اين بانك، در راستاي نامگذاري سال جاري با عنوان «حمايت از كالاي ايراني» و باتوجه به لزوم افزايش قدرت خريد مردم در استمرار چرخه توليد و اشتغال در بنگاه هاي كوچك و متوسط كه داراي زنجيره ارزش داخلي بوده و موجبات اشتغال ملي را فراهم مي كند به ارائه طرح تسهيلاتي (حمايت از كالاي ايراني) اقدام كرد.

در اين طرح، تمامي توليدكنندگان و فروشندگان كالاي ايراني به منظور تسهيل در فروش كالاي خود مي توانند به انعقاد تفاهمنامه با بانك قرض الحسنه مهرايران اقدام نموده تا مشتريان آنان از طريق دريافت تسهيلات قرض الحسنه بتوانند هزينه هاي خريد محصولات مورد نظر را تامين و پرداخت كنند.

بانك قرض الحسنه مهرايران در اين طرح با ارائه تسهيلات قرض الحسنه براي خريد كالاهاي ايراني، ضمن تامين بخشي از وجوه مورد نياز خريداران در اين حوزه، از توليدات ملي و توليدكنندگان داخلي حمايت مي نمايد.

سقف تسهيلات خريد كالاي ايراني 200 ميليون ريال با دوره بازپرداخت 12 و 18 ماهه است.

شايان ذكر است كه تسهيلات بانك قرض الحسنه مهر ايران براي حمايت از كالاي ايراني بدون سود بوده و تنها 4 درصد كارمزد به آن تعلق مي­گيرد.

کد خبر 394444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =