ورود به بورس به زودی

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش گفت: افق کوروش در کمتر از ۵ سال از آغاز فعالیت خود، موفق شد یک هزار شعبه فروشگاه در ۳۱ استان و ۲۴۰ شهر راه اندازی کند و به زودی وارد بورس می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلامِ این خبر که تعدادِ شعب افق کوروش از یک هزار شعبه عبور کرد، گفت: افق کوروش اولین فروشگاه زنجیره ای کشور است که موفق شد یک هزار شعبه فروشگاه در کشور افتتاح کند و ضمن دست یابی به این موفقیت بزرگ، این رکورد را در صنعت فروشگاه زنجیره ای کشور ثبت نمود.

بیش از یک هزار شعبه فروشگاه در 31 استان و در 240 شهر

وی افزود: در حال حاضر افق کوروش دارای یک هزار و 16 شعبه است که این تعداد فروشگاه در 31 استان کشور و در 240 شهر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

بیش از 250 هزار مترمربع سطح فروش و صد هزار مترمربع انبار

فخریان همچنین میزان سطح فروش فروشگاه زنجیره ای افق کوروش را 250 هزار مترمربع اعلام کرد و در عین حال این نکته را مورد اشاره قرار داد که  افق کوروش 100 هزار متر مربع انبار در اختیار دارد و حدود 700 خودرو باربری، وظیفه توزیع کالا را بین شعب را برعهده دارند.

افق کوروش دارای هفت هزار نیروی انسانی

به گفته مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، هم اکنون بیش از 7 هزار نفر نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

اولین فروشگاه زنجیره ای مجهز به زنجیره سرد

فخریان همچنین از راه اندازی ناوگان مجهز به سیستم سرمایش و یا به اصطلاح زنجیره سرد در فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش و در راستای حفظِ کیفیت و تازگی کالاهای لبنی و یخچالی خبر داد و خاطر نشان کرد: افق کوروش اولین فروشگاه زنجیره ای کشور است که موفق به راه اندازی زنجیره سرد شد و با این سیستم تمام کالاهای نیازمند به زنجیره سرد به انبارها منتقل می شوند و بطور مستقیم کالاهای مذکور بین شعب توزیع می شوند.

به گفته وی، واحد کنترلِ کیفیت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، به طور مستمر و قبل از ورودِ کالا به فروشگاه کیفیت محصولات را رصد و بررسی می کند.

ورود افق کوروش به بورس به زودی

وی در ادامه از ورود شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به بورس خبر داد و افزود: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین شرکت در صنعت خرده فروشی به زودی وارد بورس می شود.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، ورود این شرکت را به بازار سرمایه و تابلو اصلی بورس آن هم در کمتر از 5 سال فعالیت، موفقیت بزرگی عنوان کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود که در کمتر از 2 ماه آینده، بتوانیم حداقل 10 درصد از سهام شرکت را در بازار سرمایه عرضه کنیم.

حضور افق کوروش در کشورهای همسایه

وی همچنین از ورود شرکت افق کوروش به کشورهای همسایه خبر داد و ضمن بیان این مطلب که افق کوروش اولین فروشگاه زنجیره ای ایرانی است که فعالیت خود را در خارج از کشور آغاز کرده است؛ افزود: هم اکنون 2 فروشگاه در پایتخت کشور عراق افتتاح شده و هفته آینده نیز سومین شعبه فروشگاه در این کشور افتتاح خواهد شد.

به گفته فخریان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش فعالیت های بین المللی خود را بطور جدی پیگیری خواهد کرد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم به حداقل 10 کشور ورود پیدا کنیم.

فروشگاه اینترنتی اُکالا به زودی در سایر استانها

وی ضمن اشاره به این مطلب که اقلام سوپرمارکتی در کشورهای پیشرفته بین 2.5 تا 5 درصد بصورت آنلاین بفروش می رسد، گفت: فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا به منظور رفاه حال شهروندان و صرفه جویی در وقت و انرژی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت این فروشگاه اینترنتی (okala) در حال حاضر به تهران محدود می شود اما به زودی در سایر استان ها نیز فعال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از نصب نرم افزار ERP با هدف یکپارچگی اطلاعاتی در این شرکت خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری بتوان این نرم افزار  را با هدف ارتقای بهره وری و افزایش قدرت رقابت با سایر فروشگاه های خارجی پیاده سازی نماییم.

افق کوروش شرکت برتر ایران

وی همچنین یادآور شد: افق کوروش در سال گذشته در بین صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و رتبه یک را از منظر شاخص فروش و بهره وری در بین فروشگاه های زنجیره ای از آنِ خود کرد.

چشم انداز 1404 افق کوروش، کسب جایگاه در بین 250 خرده فروش برتر دنیا

فخریان در عین حال تصریح کرد: چشم انداز 1404 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش این است که در بین 250 خرده فروشی برتر دنیا قرار گیرد؛ برای این منظور باید رقمی حدود 4 میلیارد دلار فروش داشته باشیم تا به هدف خود دست پیدا کنیم.

تسهیلات 90 میلیونی بدون بهره افق کوروش به فرانچایزگیرندگان

مدیرعامل شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در ادامه مبحث اعطای نمایندگی یا فرانچایز افق کوروش را مورد اشاره قرار داد و از تسهیلات 90 میلیونی بدون بهره و با بازپرداخت 36 ماهه ( از محل کارکرد فروشگاه) به منظور تجهیز فروشگاه برای فرانچایز گیرندگان خبر داد.

وی اضافه کرد: فرانچایز افق کوروش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک و دانش محدود دارند کمک شایان توجهی خواهد کرد و تمامی دغدغه های موجود در حوزه  IT، مالی، بازرگانی و ... در شرکت مادر مرتفع می شود.

به گفته وی، افق کوروش در مسیرِ اعطای نمایندگی (فرانچایز) مبلغی بابت تابلو از فرانچایزگیرنده دریافت نمی کند.

وی در پایان ضمن اشاره به فشارهای اقتصادی اخیر به مردم از بابت افزایش قیمت کالاها و محصولات گفت: در فضای دشوار اقتصادی در تلاش هستیم با ارائه خدماتی همچون تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به افزایش سبد خرید خانوار کمک کنیم و قدمی در جهت بهبود شرایط موجود برداریم.

کد خبر 394200

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =