۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
بازده ۷۰ درصدی "وبصادر" طی ۴ ماه

نماد "وبصادر" امروز در جشن آزاد سازی دلار، سهیم شد و همگام با نمادهای دلاری، رشد قیمتش را به رخ کشید. سهام بانک صادرات در روز جاری بعد ازشفاف سازی در خصوص واگذاری نیروگاه سپهر انرژی توانست با ۲۰ درصد رشد قیمت و صف خرید بازگشایی شود و برای نخستین بار طی یک سال اخیر در قیمت اسمی معامله شود.

به گزارش بورس آنلاین، نماد وبصادر امروز در جشن آزاد سازی دلار، سهیم شد و همگام با نمادهای دلاری، رشد قیمتش را به رخ کشید. سهام بانک صادرات در روز جاری بعد  ازشفاف سازی در خصوص واگذاری نیروگاه سپهر انرژی توانست با 20 درصد رشد قیمت و صف خرید بازگشایی شود و برای نخستین بار طی یک سال اخیر در قیمت اسمی معامله شود.

 نماد این بانک امروز با استقبال گرم حقوقی ها و تشکیل صف خرید همراه شد و معاملات پر حجم 254 میلیون سهمی را تجربه کرد که بخش عمده آن توسط حقوقی ها رقم خورد.

اگرچه در آخر وقت معاملات، این سهم پر عرضه شد ولی سهامداران آن در همین روز 20 درصد بازده گرفتند.

 بررسی ها نشان می دهد" وبصادر" اگرچه از ابتدای سال تا ابتدای مردادماه در قیمت های  محدوده 60 تا 79 تومان معامله شده اما در همین مدت نیز بازده 31 درصدی داشته است اما بعد از شفاف سازی های این بانک در خصوص واگذاری بلوک 51 درصدی انرژی سپهر به پترو فرهنگ شاهد رشد تقاضا در این نماد بانکی بودیم.

 بانک صادرات 51 درصد سهام انرژی سپهر را با قیمت 270040 ریال واگذار کرد و از این محل 8794میلیارد ریال سود شناسایی کرد ضمن اینکه سود اتی این واگذاری را مبلغ 11 هزار میلیارد ریال براورد کرده که ناشی از اقساط پرداختی توسط خریدار است. با این واگذاری، مالکیت بانک صادرات در انرژی سپهر به 46 درصد کاهش یافته است

امروز نماد "وبصادر" در قیمت 1027 ریال معامله شد و توانست بازده 70 درصدی را طی 4 ماه نصیب سرمایه گذاران خود کند.

 

کد خبر 394031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =