۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
"وصندوق" شفاف سازی کرد

"وصندوق" طی اطلاعیه ای در خصوص پیشرفت طرح های توسعه شرکت های زیر مجموعه اش شفاف سازی کرد.

به گزارش بورس آنلاین، وصندوق طی اطلاعیه ای طرح های توسعه شرکت های زیر مجموعه اش را شفاف سازی کرد.

1-پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان : طرح اوره و آمونیاک مسجد سلیمان (با ظرفیت 1.075 هزار تن اوره) دارای پیشرفت فیزیکی حدود 83.2 در اواخر تیرماه بوده است و پیش بینی می شود که در ابتدای سال 1398 به بهره برداری رسد.

2-پروژه ABS/Rubber شرکت توسعه پلیمر پادجم: پروژه تولید ABS/Rubber شرکت توسعه پلیمر پادجم ( با ظرفیت 200 هزار تن ABS) در انتهای تیرماه دارای پیشرفت فیزیکی حدود 74.3 درصد بوده است که پیش بینی می شود خط 5000 این پروژه در آذرماه سال جاری به بهره برداری رسد.

3-بهره برداری از شرکت صبا فولاد خلیج فارس: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در اواخر سال گذشته به بهره برداری رسیده است. این شرکت ظرفیتی معادل 1.5 میلیون تن بریکت گرم را دارا می باشد که هم اکنون در حال تولید است. تغییرات اخیر نرخ ارز تاثیرات چشمگیری بر وضعیت عملیاتی صنعت فولاد و به تبع شرکت صبا فولاد خلیج فارس دارد.

4-افزایش سودآوری شرکت های زیر مجموعه ناشی از تغییرات ارز: در حدود 80 درصد از درآمدهای این شرکت از شرکت های پتروشیمی و نفتی تابعه ناشی می شود و افزایش نرخ ارز می تواند سودآوری این شرکت ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین لازم به ذکر است که سرمایه گذاران محترم ریسک های مربوط به کاهش مقدار فروش محصولات شیمیایی و فلزی را به دلایل شرایط اقتصادی و تحریم در نظر داشته باشند.

کد خبر 394019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =