صف خرید فولاد عرضه شد

بازارسهام امروز را با صف های خرید سنگینی در نمادهای دلاری آغاز کرد. صحبت های روز گذشته همتی رییس جدید بانک مرکزی و تصمیمات ارزی دولت در خصوص آزاد سازی معاملات ارز در بازار ثانوسه، صف های خرید سنگینی را در بازار شکل داد ، اما با ورود به یک ساعت دوم بازار، شاهد افزایش عرضه در برخی از نمادها هستیم. فولاد، بفجر و کگل از جمله عرضه های این دقایق بازار هستند.

به گزارش بورس آنلاین، بازارسهام امروز را با صف های خرید سنگینی در نمادهای دلاری آغاز کرد. صحبت های روز گذشته همتی رییس جدید بانک مرکزی و تصمیمات ارزی دولت در خصوص آزاد سازی معاملات ارز در بازار ثانوسه، صف های خرید سنگینی را در بازار شکل داد ، اما با ورود به یک ساعت دوم بازار، شاهد افزایش عرضه در برخی از نمادها هستیم. فولاد، بفجر و کگل از جمله عرضه های این دقایق بازار هستند.

بازار دراین روزها شاهد بسته شدن نمادها برای رشد 20 درصدی است وامروز زاگرس و شفن ملزم به ارایه کنفرانس خبری جهت شفاف سازی شده اند.

کماکان تقاضا در بازار قابل توجه بوده و نمادهای دلاری در صدر تقاضای بازار قرار دارند.

شاخص کل با رشد 4366 واحدی به 132814 واحدی رسیده است و با توجه به ارزش معاملات 4568 میلیارد ریالی شاهد رشد قابل توجه ارزش معاملات در بورس هستیم.

عمده ارزش بازار در گروه فلزات اساسی و شیمیایی در حال گردش و شاخص گروه فنی و مهندسی، کانه های فلزی، شیمیایی، فلزات اساسی و زغال سنگ با رشد بیش از 3 درصد در صدر رشد شاخص صنایع قرار دارند.

 صف خرید فولاد عرضه شد و با ثبت 226 میلیون برگه جابجایی و 1100 میلیارد ریال ارزش معاملات در صدر معاملات بورس قرار دارد.

کد خبر 394014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =