بازار مثبت اما کم رمق

به گزارش بورس آنلاین ،بازار سهام  دومین روز هفته را کم رمق و کم تقاضا آغاز کرد. افزایش ریسک سیاسی بازار در کنارعرضه اولیه پتروشیمی پارس  در روز چهارشنبه سبب شده تا تقاضا در بازار کم شود.این در حالی است که رسیدن قیمت ها به سطوح حمایتی، نیز عرضه را در باازر متعادل کرده است.

شاخص کل با 152واحد مثبت با تاثیر مثبت 253 واحدی فارس به دلیل تاثیر عرضه اولیه "پارس" بر روی "فارس"، روند شاخص را مثبت کرد اما شاخص کل هم وزن با 9 واحد منفی روز متعادل و منفی را نشان می دهد.

ارزش معاملات 454 میلیارد ریالی به وضوح روز کم قدرتی را نشان می دهد.گروه خودرو پس از عرضه های روز گذشته در یک ساعت اخیر با عرضه بیشتری روبرو شده و نمادها در محدوده منفی قرار دارند.

شاخص گروه شیمیایی با 0.87 درصد مثبت ، مثبت ترین صنعت از منظر درصد رشد و وسایل ارتباطی با 1.39 درصد منفی ،ضعیف ترین صنعت در یک ساعت گذشته بوده اند.

"پاکشو" برترین تقاضای بورس و "آکنتور2 "با 530 میلیون برگه عرضه برترین عرضه را به خود اختصاص داده است."فارس" با 31 میلیاد ریال برترین ارزش معاملات و "خساپا" با 12 میلیون برگه جابجایی بیشترین حجم معاملات را در دست دارد. روند معاملات در یک ساعت اخیر تمایل به معاملات در تک سهم ها و نمادهای بازیگر محور را نشان می دهد

 

کد خبر 393337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =