تقاضا در بازار سهام کم  شد

روندی حرکتی بازار که در ۳۰ دقیقه اول با تقاضای مناسبی روبرو شده اما پس از ورود به ۳۰ دقیقه دوم تایم معاملاتی بازار با افزایش عرضه روبرو شد و شاهد حرکت نمادهای بازار به سوی محدوده منفی هستیم.

به گزارش بورس آنلاین، شاخص کل اگر چه با رشد 784 واحدی به کانال 113 هزار واحدی وارد شده است اما اندکی از مثبت های آن نسبت به دقایق اولیه کاسته و ارزش معاملات نیز به 860 میلیارد ریال رسیده است.

شاخص محصولات کاغذی با 3.4 درصد اصلاح ضعیفترین و شاخص گروه اداره بازارهای مالی با 1.87 درصد رشد، قوی ترین شاخص صنعت در بورس است.

عمده سرمایه بازار در گروه شیمیایی در حال گردش است.

"کاوه" برترین تقاضای بازار با 91 میلیون برگه صف خرید و "کچاد" با 101 میلیارد ریال ارزش معاملات و "وتجارت"با 51 میلیون برگه جابجایی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

نماد معاملاتي شرکت آرتاويل تاير (پارتا1) پس از افشاي اطلاعات با اهميت  امروز آماده انجام معامله شده است.

نمادهای معاملاتی "خوساز" ، "تکنو"، "شپترو" و " رمپنا" در جریان معاملات امروز متوقف شدند.

نمادهای معاملاتی "تکنو"، "شپترو" و " رمپنا" هم به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند.نمادهای ذکر شده روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

همچنین نماد معاملاتی "خوساز" به دلیل تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام برای اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف و روز معاملاتی بعد بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 393262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =