عرضه سهام سودآور در بورس برای بازنشستگان و کارگران

وزیر کار از برنامه عرضه ۳.۸ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های سودآور در بورس برای بازنشستگان و کارگران خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس علی ربیعی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه دولت برنامه توزیع 3.8 هزار میلیارد تومان در وزارت تعاون، کار و رفاه را دارد، اظهار داشت: هدف از این برنامه فراهم کردن شرایط آسان برای سهامدار شدن بازنشستگان و کارگران است.

وی ادامه داد: ساماندهی سیاست های پولی و جذب سرمایه های سرگردان و مراقبت از زندگی مردم و تامین رفاه بیشتر، از بسته های حمایتی دولت و مورد تاکید رهبری بوده که در این رابطه کمیته ویژه ایی برای تامین نیازهای اولیه دهک های هفتم و هشتم تشکیل شده است.

این عضو کابینه حفظ اشتغال موجود و ممانعت از بیکاری در جامعه را سیاست بعدی دولت برشمرد و گفت: برای اینکه یک میلیون شغل ایجاد شود به سمت توسعه شرکت های کوچک خواهیم رفت.حفظ صنعت و سرمایه گذاری بالا در دستور کار قرار دارد و زنجیره ای کار کردن شرکت ها کوچک و متوسط از سیاست های دولت است.

ربیعی از افزایش وام روستائیان خبر داد و گفت: تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در روستاها سال به سال رو به رشد بوده به طوری که 7 هزار میلیارد تومان طرح به بانک معرفی شده و تاکنون برای 1.8 هزار میلیارد تومان آن توسط بانک ها با متقاضیان قرار داد منعقد شده است.

کد خبر 393143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =