تاکید مدیر عامل "افرا" بر بودجه سال ۹۶

شرکت افرانت گزارش عملکرد ۹ ماهه سال مالی جاری را با تاکید بر سود برآوردی منتشر کرد و در خصوص تغییر برخی از سرفصل ها توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، "افرا" در دوره 9 ماهه سال مالی 96 مبلغ 105 ریال سود بدست آورد که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته بدون تغییر است. در مقابل اما، در دوره مورد بررسی سایر درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی اقلام متفرقه شرکت حدود 25 درصد افزایش یافته که در این خصوص توضیح داده شد که مبلغ 59 ميليون ریال سود ناشی از فروش ضايعات شناسایی شده و از محل فروش دارايي هاي ثابت مبلغ 391 ميليون ریال زیان محقق شده است. همچنین درآمد جرائم پيمانکاران 750 ميليون ریال و ساير درآمدهاي غير عملياتي به مبلغ چهار ميليون ریال محاسبه می شود.

علاوه بر این، فریدون قاسم زاده، مدیر عامل شرکت افرانت با ارسال نامه جداگانه ای روی سامانه کدال با اشاره به کاهش هزینه های اداری و تشکیلاتی و هزینه های مالی نسبت به بودجه برآوردی و همچنین تعدیل بهای تمام شده خدمات فروش رفته در پایان سال بر اساس قطعی شدن حساب های فیمابین با شرکت تامین کننده پهنای باند، سود برآوردی سال مالی 96 را بدون تغییر اعلام کرد.

 

کد خبر 391504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =