روزهای خوش پس از سال های پرفراز و نشیب

سال هایی پر فراز و فرود ولی سرشار از موفقیت های شورانگیز به سبب تلاش های شما فعالین بازار سرمایه عایدمان گردیده است.

دکتر علی سعیدی که طی سالیان متمادی چندین سمت مختلف از جمله نایب رئیس هیأت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار را برعهده داشت با فعالین بازار سرمایه خداحافظی کرد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از سنا، متن پیام علی سعیدی به شرح ذیل است:

با سلام و تحیات خدمت همکاران عزیز و فعالین  بازار سرمایه

سال­ هایی پر فراز و فرود ولی سرشار از موفقیت­ های شورانگیز به سبب تلاش­ های تمامی شما عایدمان گردیده است. حقیر بخش کوچکی از داستان توسعه­ های سال­ های قبل بودم و همین بر من افتخار بزرگی است که در کنار شما صفحات گران سنگ بازار سرمایه را برای مدت 11.5 سال ورق زدم. برای مدت 11.5 سال با شما، و همکارانم، ابزارهای مالی، نهادهای مالی، فناوری­ های مختلف، طراحی ­ها و اجراها گذراندم. در طول روزها با شنیدن صدای پرانرژی شما و همکارانم و تقاضاهایی که گاه با کم­ بضاعتی، یارای انجامم نبود و بسیاری شب­ ها با مطالعه و تحقیق صفحات تاریخ بازار سرمایه و ثبت آن برای برداشتن غبار فراموشی. در کلاس ­ها و سخنرانی ­ها­، جلسات کاری و گروهی و قلم زدن در جراید و نگارش مقالات، اما همگی با موضوع بازار سرمایه، سال­ های سرشار از تفکر و اجرا را برای من پدید آورد. از این­که در آغوش پرمهر شما سال ­های پرنشاطی گذرانده ­ام و مرا پذیرا بودید سپاسگزارم.

تمام تلاش خود را برای میزبانی شما به کار بستم، برای گوش دادن به سخنان شما و انجام وظایفم در قبال شما و گاه نقدهای شما، سخت خود را مدیون کشورم دانستم و می­دانم و آنگونه تلاش کردم که با تمام وجود. ولی باقی است بدهی همیشگی من به شما برای آن­چه نتوانستم یا نشد که با لطف خود مرا قرین بخشش خواهید ساخت و مسرورم از آنچه خدا یاری کرد و شد.

لحظه لحظه طراحی اوراق اجاره، مرابحه، سفارش ساخت، سلف موازی استاندارد و بسیاری دیگر از ابزارها را به یاد دارم که چه گفتیم و شنیدیم تا آن­چه در اختیار شماست ایجاد شد. چه در جلسات با شما، با فقها، مالیاتی­ ها، کش مکش­ ها، دشواری­ ها و نهایتاً شدن ها. قرارداد آتی و اختیار معامله و در دانشگاه ارائه روابط ریاضی و آماری برای استخراج مدل ارزشیابی و در محل کار چگونگی اجرای آن در بازار و طراحی فرم ­ها و قراردادها وگاه پاسخ توبیخ­ ها، سال­ هایی تنگاتنگ مرتبط با پیچیدگی ­های دلپذیر آن. بررسی نهادهای مالی برای تأسیس و ساختن چرخ دوباره به علت تحریم. در مقابل فشارهایی گاه از همه طرف، ولی رؤیای داشتن آن­چه دیگران دارند و ما نداریم، طاقت و انرژی ایجاد کرد که هست آن­چه به آن می­بالیم ولی مغرور نیستیم که راهی بلند در مقابل است. افتخار همکاری با رؤسای مختلف سازمان و گذراندن دوران سخت گذارِ تغییرات و اداره آن­چه در این دوران لازم بود. گاه که ابزاری یا نهادی مثل قرارداد آتی یا صندوق­ ها مورد سئوال قرار گرفت، بر خود لرزیدم که گویی باید جهاد کرد. عضویت­ های بین ­المللی که شرکت در هر جلسه و ارائه سخنرانی ­ها برای معرفی دستاوردها و پنجه در پنجه انداختن با آنانی­که مجهزتراند، بسی مشکل می­ نمود و گاه طعنه زدن­ هایی از روی غفلت.

اکنون که زمانم به پایان آمده، تنها داشته ­ام خاطراتی است که مرور آن برایم زیباست و کافی و یادی از من در ذهن شما اگر باشد.

پایان سخن طلب حلالیت از شما اگر برای ارتباط با من به زحمت افتادید یا طلبی کردید و بازخوردی نشنیدید یا پاسخی منفی. از این­که توانم در حد لیاقت شما نبود پوزش می­خواهم. پوزش می­ خواهم اگر از کلامم رنجیدید یا از قلمم مکدر شدید.

شما را و سازمان بورس و همکارانم و بازار سرمایه را به خدا می­سپارم و امیدوارم بهترین­ ها برای شما و آن رقم بخورد.

کد خبر 390997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =