سیر صعودی تراکنش‌های پرداخت الکترونیک سامان

تراکنش‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان در هر سه ابزار پذیرش کارتخوان، درگاه اینترنتی و پرداخت موبایلی در آبان ماه جاری نیز، سیر صعودی خود را ادامه داد.

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، تراکنش‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)،در تمامی ابزارهای پذیرش شامل کارتخوان، درگاه اینترنتی و پرداخت با تلفن همراه در آبان ماه سال جاری، در مقایسه با مهر ماه، با رشد مواجه بود.

 

این گزارش می‌افزاید در آبان ماه سال جاری، سپ با بیشترین میزان رشد در سهم تراکنش‌های کارتخوان و پرداخت با تلفن همراه را در میان ۱۲ شرکت PSP روبرو بود. همچنین در تراکنش‌های اینترنتی نیز، مانند چند ماه گذشته، سپ با در اختیار داشتن بیش از ۳۰% سهم بازار، پیشتاز این عرصه است.

البته در شاخص کارتخوان فعال سیستمی نیز، سپ با بیشترین بهبود در مقایسه با سایر شرکت‌ها، در میان ۳ رتبه برتر این حوزه قرار گرفت که بیانگر جايابی مناسب‌تر اين شركت در توزيع كارتخوان‌های فروشگاهی برای جذب تراكنش‌هاست.

همچنین در میان تمام شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک، "سپ "همچنان تنها شرکتی است که با نگاهی آینده‌نگر، از سهم بازاری متوازن در هر ۳ ابزار پذیرش اصلی (کارتخوان، اینترنت و موبایل)، برخوردار است.

توسعه خدمات به 20 بانک

این گزارش می افزاید که با راه‌اندازی سرویس انتقال وجه شتابی از مبدا بانک رفاه، تعداد بانک‌های مبدا فعال جهت عملیات کارت به کارت در اپلیکیشن ۷۲۴، به عدد ۲۰ رسید.به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان ، هم اکنون کاربران اپلیکیشن ۷۲۴ می‌توانند از مبدا ۲۰ بانک معتبر کشور شامل ملی، سپه، رفاه کارگران، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، پاسارگاد، انصار، شهر، آینده، سینا، سرمایه، قرض الحسنه رسالت، دی، پست بانک، ایران زمین، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و خاورمیانه عملیات کارت به کارت را به تمامی کارت‌های عضو شتاب انجام دهند.

 

کد خبر 390325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =