تداوم همکاری   GRG Bankingilil با پست بانک ایران

مدیرعامل شرکتGRG Banking در مراسم بهره‌برداری از دوهزاروهفتصدمین دستگاه خودپرداز پست‌بانک‌ایران گفت : همکاری با این بانک افتخار بزرگی به شمار می آید و تلاش داریم با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت پست بانک را بیش از پیش جلب شود .

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، یدونگ لی وی با اعلام این مطلب که  همزمان با آغاز بیست‌و دومین سال فعالیت این بانک انجام شد تصریح کرد: تلاش می شود این همکاری‌ها گسترش یافته و پشتیبانی‌ خوبی از دستگاه‌های ATM واگذار شده در ایران صورت گیرد .  

 

مدیرعاملGRG Banking اظهارداشت: این شرکت با کشورهای مختلف منطقه همکاری دارد و ایران نیز یکی از کشورهای بزرگ منطقه است که با آنها همکاری داریم.

وی در مورد دستگاه‌های Chashless عنوان کرد: این دستگاه‌ها درحال توسعه است و مردم علاقه دارند به سمت استفاده از پول الکترونیکی حرکت ‌کنند که این دستگاه‌ها می‌تواند به این امر کمک کند. البته این دستگاه‌ها هماهنگی خوبی با تلفن‌های عمومی دارد و می‌توان از آن به‌صورت چندجانبه استفاده کرد.

بر پایه این گزارش خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست با مدیرعاملGRG Banking به تشریح گستردگی شعب و خدمات پست بانک پرداخت و گفت:کیفیت دستگاههای مذکور در ارائه خدمات برای پست بانک یک اصل مهم است و همکاری این بانک با شرکت GRG Banking نیز براساس همین اصل است .

وی افزود: با توجه به اولویت خدمت رسانی به روستاییان و مناطق دورافتاده در پست بانک، این بانک از محصولاتی که نوآوری و برنامه ویژه ای برای روستائیان داشته باشند استقبال می کند.

فرحی خواستار همکاری مدیرعامل شرکت مذکور درخصوص انتقال تکنولوژی و ساخت دستگاههای خودپرداز در ایران با شرکت های ایرانی شد.

همچنین  در این مراسم جمعی از مدیران پست بانک ایران ،عابد آفتاب مدیرعامل شرکت ایران ارقام و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند.

کد خبر 390256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =