پوشش ۵۰ درصدی بودجه "مداران" و "اوان"

شرکت های داده پردازی ایران و مبین وان کیش بودجه مالی بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی ۹۶ را همراه با تغییر اندک سود برآوردی و پوشش نیمی از بودجه منتشر کردند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت داده پردازی ایران در دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 143 ریال سود محقق ساخت و بدین ترتیب 47 درصد از سود برآوردی 303 ریالی را پوشش داده است.

این مجموعه در توضیح عملکرد دوره مورد بررسی عنوان کرده که درآمد شرکت در بودجه سال مالی جاری بر اساس مدل احتمالي با توجه به کليه جنبه هاي با اهميت از جمله پتانسيل مشتري، برنامه توسعه IT در کشور، توان کارشناسان و مسئولان فروش و ساير عوامل مرتبط برآورد شده است.

علاوه بر این، اگرچه در نیمه اول امسال برآوردها در خصوص خدمات تعمير و نگهداري تجهيزات و پشتيباني نرم افزارهاي کاربردي پوشش مناسبي داشته، اما در بخش فروش تجهيزات و ملزومات با توجه به آماده نبودن برخي از مشتريان جهت برگزاري مناقصات و طولاني شدن روند انعقاد قراردادها، درآمد برآوردی اين بخش به صورت کامل تحقق نيافته است.

 همچنین عمده مبلغ ساير درآمد ها و هزينه هاي عملياتي مربوط به زيان تسعير ارز به مبلغ 6.633 ميليون ریال بوده و خالص درآمد ها و هزينه هاي متفرقه ناشی از کاهش ارزش سرمايه گذاري ها به مبلغ 15.671 ميليون ریال براي شرکت توسعه ريز کامپيوتر بوده است.

علاوه بر این، شرکت مبین وان کیش در شش ماهه نخست سال مالی جاری 49 درصد از سود برآوردی 542 ریالی را محقق ساخته و مبلغ 266 ریال سود به ازای هر سهم بدست آورده است.

کد خبر 390103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =