امکان تعدیل مثبت سود "قلرست"

شرکت قند لرستان بموجب درخواست رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص پوشش اندک سود برآوردی در سه ماهه نخست سال مالی جاری و طرح موضوع توانایی این مجموعه در جذب ۲۰۰.۰۰۰ تن چغندر قند در دوره بهره برداری نامه شفاف سازی را روانه کدال کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، جبارعلی زارع ممقانی، مدیر عامل شرکت قند لرستان به کشت 340.000 تن چغندر قند در سال جاری در  منطقه اشاره کرد و گفت؛ کارخانه قند لرستان با وجود برخورداری از ظرفیت محدود و قدمت ماشین آلات، ظرفیت بهینه بین 150.000 تا 170.000 تن چغندر را دارد که در بودجه پیشنهادی 170.000 تن لحاظ شد.

زارع اضافه کرد: این شرکت تا تاریخ تنظیم این نامه 142.000 تن چغندر خریداری و مصرف داشت تا پس از رسیدن به میزان لحاظ شده در بودجه چنانچه بتواند چغندر مازاد با ضریب استحصال قابل قبول مصرف کند، نسبت به خرید چغندر بیشتر اقدام خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل اشباع بازار شکر امکان فروش آن به قیمت مصوب دولتی وجود ندارد، تصریح کرد : مدیریت شرکت پس از خرید 170.000 تن چغندر پیشنهادی در بودجه چنانچه وضعیت بازار به گونه ای باشد که جذب چغندر بیشتر همراه با سود باشد در رابطه با جذب چغندر بیشتر تصمیم گیری کرد و در صورت لزوم در اصلاحیه بودجه اعمال خواهد شد.

کد خبر 389993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =