برنامه سازمان بورس برای بازگشت "های وب" + گلایه مدیرعامل از تعیین چند شرط (داده گستر عصر نوین)

سازمان بورس برنامه هایی برای بازگشایی نماد"های وب" مدنظر دارد و مدیرعامل این شرکت هم با بیان منصفانه نبودن چند شرط نهاد ناظر،اعلام کرد با قبول شرایط ، امضای قرارداد با پارس آنلاین غیرممکن می شود .

به گزارش بورس آنلاین به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، درحالی نماد "های وب" به علت خرید ۱۰۰ درصد شرکت پارس آنلاین از ۷ آبان بسته شده که مقدمات بازگشایی این شرکت تازه وارد بازار ( که از ۲۲ شهریور با کشف قیمت ۲۸۵ تومانی هر سهم عرضه اولیه شده) با تکمیل اطلاعات مهیا شده است.

در این میان و طی روزهای گذشته یکی دو جلسه بین مدیرعامل و سهامدار عمده "های وب" یعنی ایمان میری با مسئولان سازمان بورس برگزار شده اما از قرار معلوم مسئولان سازمان بورس، برنامه هایی برای بازگشت این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی مدنظر دارند و احتمال دارد بازگشایی نماد در اواخر هفته جاری یا هفته آینده باشد.

یکی از این برنامه ها ، انتشار همه اطلاعات مربوط به خرید پارس آنلاین و مواضع سازمان در کدال آن هم با فاصله یکی دو روزه بین انتشار و بازگشایی نماد است.

همچنین قرار است صورت های مالی ۴ زیر مجموعه پارس آنلاین به همراه خلاصه ایی از قرار داد خرید هم منتشر شود.

در این میان برخی ارزش خرید ۱۰۰ درصد سهام پارس آنلاین را بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند و همچنین از منتفی شده واگذاری ۲۰ درصد سهام بابت خرید پارس آنلایم خبر داده اند.

در این رابطه ایمان میری هم با انتشار مطالبی در تلگرام نسبت به تعیین شروطی جدید سازمان بورس برای های وب ، خواهان تعدیل شد و اعلام کرد با قبول شرایط عملا برآورده کردن شرایط امضای قرارداد با پارس آنلاین غیر ممکن می شود .

وی فریز یکساله ۸۰ درصد سهم متعلق به خود ، عدم صدور مجوز افزایش سرمایه و مجوز اوراق تبعی و تختصیص ۱۰ درصد سهام به بازارگردان را از جمله این شروط اعلام کرده و گفته است این شرایط منصفانه نبوده و امیدوار است سازمان بورس شرایط را تعدیل کند تا امکان بازگشایی سهم فراهم شود.

با این اوصاف باید منتظر ماند دید سازمان بورس چه تصمیمی برای بازگشایی نماد این شرکت دارای حاشیه های متعدد خواهد گرفت.

کد خبر 389986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =