نبود سود حاصل از سرمایه گذاری های "غدام" در سال آینده

مدیر عامل شرکت خوراک دام پارس در پاسخ به نامه اداره نظارت بر ناشران بورسی دلایل تغییر در اولین بودجه سال مالی آینده خود را تشریح کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت خوراک دام پارس در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 مواردی همچون افزایش 68 درصدی فروش خوراک دام، فروش سایر دارایی ها به مبلغ 8.012 میلیون ریال و در نظر نگرفتن مبلغی در سرفصل درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها با وجود شناسایی درآمد 21.045 میلیون ریالی در سال گذشته را لحاظ کرده است.

اکباتانی نژاد مدیر عامل "غدام" ، افزایش درخواست خرید شرکت های هم گروه همچون مجموعه های شریف آباد و سپیدان در کنار درخواست سایر مشتریان و نمایندگان شرکت را عامل اصلی برآورد رشد 68 درصدی فروش خوراک دام برشمرد . وی  پیش بینی درآمد فروش 8012 میلیون ریالی در سرفصل سایر دارایی ها را ناشی از پیش بینی فروش سه قطعه ملک اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به سرفصل درآمد سرمایه گذاری ها در این خصوص افزود : سال گذشته شرکت کشت و  صنعت اشراق به عنوان زیر مجموعه "غدام" در پی فروش زمین سود شناسایی کرد که  اثرات آن در بودجه سال گذشته شرکت لحاظ شد. این در حالی است که چنینی سودی برای سال مالی ‌آینده متصور نیست.

کد خبر 389984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =