عملکرد قابل قبول "سخاش" / "سشمال" از بودجه برآوردی پیشی گرفت

شرکت های سیمان خاش و سیمان شمال گزارش آخرین عملکرد میاندوره ای برای سال مالی ۹۶ را ارایه کردند و بررسی صورت های مالی آن ها حاکی از نمایش عملکرد مناسب دو شرکت سیمانی مذکور در دوره مورد بررسی است.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت سیمان خاش با سرمایه 125 میلیارد ریال در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 659 ریال سود بدست آورد و بدین ترتیب 61 درصد از سود برآوردی 1.072 ریالی را محقق ساخت.

این مجموعه در دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته افت 16 درصدی مقدار فروش محصولات را رقم زده و این در حالی است که مقدار تولید و درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی "سخاش" تغییری نیافته است.

علاوه بر این، شرکت سیمان شمال فعالیت های خود طی دوره عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را با پوشش قابل قبول سود پشت سرگذاشت و با تحقق 118 درصد از سود برآوردی 127 ریالی از بودجه پیش گرفت. چرا که "سشمال" در دوره مورد بررسی مبلغ 150 ریال سود بدست آورده است.

این شرکت سیمانی در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 نسبت به دوره مشابه سال مالی 95 رشد 17 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات را ثبت کرده و در مقابل تغییری در مقدار تولید و فروش آن اعمال نشده است.

 

کد خبر 389897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =