"فجر" نیمی از بودجه برآوردی را پوشش داد

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال مالی جاری را با پوشش ۵۸ درصدی سود برآوردی ارایه کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه 858 میلیارد ریال در دوره عملکرد نیمه اول سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 202 ریال سود محقق ساخت. "فجر" در این دوره 58 درصد از سود برآوردی 347 ریالی را پوشش داده است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش عملکرد خود توضیح داده که بخش عمده اي از مازاد جذب شده هزينه هاي عمومي، اداري و تشکيلاتي مربوط به نگهداري محصولات در انبارهاي استيجاري خارج از شرکت است که در شش ماهه دوم مبلغ اين هزينه کاهش خواهد يافت.

این مجموعه دليل ميزان اضافه جذب شده در خالص ساير درآمدهاي عملياتي نسبت به پيش بيني سال 96 را ناشی از رشد درآمد فروش ضايعات مربوط به افزايش قيمت فروش اسپيره ضايعاتي برشمرد که از مبلغ 16.800ریال برآوردی به مبلغ 17.600 ریال به ازای هرکيلو واقعي تبديل شده است.

همچنین باتوجه به اينکه هزينه هاي جذب نشده، کاهنده خالص ساير درآمدها و هزينه هاي عملياتي است و با افزايش ميزان توليد در شش ماهه ابتداي سال هزينه جذب نشده کاهش يافته است ولي در شش ماهه دوم به علت تعميرات دوره اي و به منظور کنترل بازار، کاهش توليد خواهيم داشت درنتيجه به هزينه هاي جذب نشده پيش بيني شده خواهيم رسيد.

کد خبر 389883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =