مدیر عامل بیمه پاسارگاد عملکرد نیمه اول ۹۶ را تشریح کرد

مدیر عامل بیمه پاسارگاد در خصوص عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ توضیح داد؛ این مجموعه طی دوره مذکور مبلغ ۱۳۱ ریال سود محقق ساخته و ۴۰ درصد از بودجه را پوشش داده است.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، معصوم ضمیری، مدیر عامل بیمه پاسارگاد در نامه توضیحات خود اعلام کرده که طبق روال همیشگی بودجه سالانه این مجموعه به دوره های ماهانه تفکیک شده و در پایان هر ماه کنترل های لازم انجام می پذیرد و فعالیت شش ماهه سال جاری با وجود وقوع هزینه های پیش بینی نشده بیانگر پوشش کامل بودجه برآوردی برای این مدت است.

از این رو، با توجه به عملکرد فصلی شرکت های بیمه و نامساوی بودن عملکرد آن ها در شش ماهه اول و دوم هر سال، سود پیش بینی شده هر سهم برای سال مالی جاری با توجه به پیش بینی تولید شرکت در شش ماهه دوم سال قابل دستیابی است و نیازی به تعدیل در این مقطع نیست.

علاوه بر این، در خصوص کاهش سود حاصل از صندوق های سرمایه گذاری، کاهش سود عمدتاً ناشی از اصلاح ثبت حسابداری مربوط به درآمد صندوق سرمایه گذاری خرداد ماه 96 بوده است.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد که افزایش هزینه های اداری و عمومی در دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی جاری نسبت به سه ماهه اول همان سال ناشی از عواملی همچون تمدید قراردادهای سالانه بیمه عمر و حوادث درمان کارکنان، احتساب ذخیره عیدی و کارانه، پرداخت بابت بدهی تامین اجتماعی و نیز پرداخت بابت برگ قطعی مالیات و عوارض ارزش افزوده است.

کد خبر 389821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =