"های وب" در انتظار تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی

مانه زنی ها و شنیده هایی مبنی بر خرید ۱۰۰ درصد از سهام شرکت پارس آنلاین از سوی شرکت داده گستر عصر نوین در حالی از روز گذشته در میان اهالی بازار سرمایه شنیده می شود.

گمانه زنی ها و شنیده هایی مبنی بر خرید 100 درصد از سهام شرکت پارس آنلاین از سوی شرکت داده گستر عصر نوین در حالی از روز گذشته در میان اهالی بازار سرمایه شنیده می شود که بموجب آن "های وب" با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شد و در نهایت نماد معاملاتی آن طی روز جاری به دلیل ابهام در ارایه اطلاعات متوقف شد. در این شرایط، مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین با ارسال نامه ای روی سامانه کدال در این خصوص توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، ایمان میری، مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین اعلام کرد که این مجموعه برای خرید 100 درصد از سهام شرکت پارس آنلاین توافقات اولیه را انجام داده و یادداشت تفاهمی به امضاء رسیده است. بر این اساس، با توجه به اینکه این تفاهنامه برای تبدیل شدن به قرارداد نهایی نیازمند تاییدیه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، در صورت تایید شدن  این تفاهم نامه اولیه از سوی این سازمان که پیش بینی می شود طی حداکثر یک ماه آینده نهایی شود، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام می پذیرد.

 

کد خبر 389818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =