توضیحات "های وب" پیرامون دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه

شرکت داده گستر عصر نوین در خصوص دریافت پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه اول از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تاثیر آن بر وضعیت عملیاتی و سودآوری این مجموعه توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین،‌ شرکت داده گستر عصر نوين در نامه توضیحات خود عنوان کرد که بر اساس برنامه پيش بيني شده و اميد نامه منتشره و پس از انعقاد قرارداد با اپراتور ميزبان، در تاريخ 17 مهر ماه جاری  موفق به دریافت پروانه اپراتور مجازي تلفن همراه نوع اول از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي شده است. اين پروانه به عنوان مکملي براي ساير پروانه هاي ماخوذه محسوب شده و شرکت را قادر مي سازد تا خدمات يکپارچه تلفن همراه و ثابت را به بازار کشور معرفي کند و پوشش خدمات خود را علاوه بر روستاها و شهرهاي کوچک، به شهرهاي بزرگ نيز توسعه دهد.

شایان ذکر است، مبلغ حق امتياز صدور پروانه مذکور از 90.974 ميليون ريال پيش بيني شده در بودجه سال مالي جاری به 50.388 میليون ريال کاهش يافته است که اين امر منجر به کاهش هزينه استهلاک پروانه در سال جاري به مبلغ تقريبي دو ميليارد ريال خواهد شد. ساير پيش بيني هاي انجام شده در خصوص درآمدهاي حاصل از محل اين پروانه، قبلاً طي اميدنامه شرکت و آخرين درآمد پيش بيني شده هر سهم سال مالي  96 به اطلاع عموم سرمايه گذاران رسانده شده و در حال حاضر تغييرات با اهميتي در بودجه شرکت ناشی از دريافت پروانه مذکور مورد انتظار نیست.

کد خبر 389725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =