"شلیا" و "وصنا" افزایش سرمایه می دهند

شرکت های مواد ویژه لیا و سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران با ارسال نامه ای روی سامانه کدال اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص برنامه افزایش سرمایه را ارایه کردند و بر این موضوع تاکید کردند که اجرای این برنامه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

دو شرکت فعال در بازار سرمایه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص برنامه افزایش سرمایه را منتشر کردند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت های مواد ویژه لیا و سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران با ارسال نامه ای روی سامانه کدال اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص برنامه افزایش سرمایه را ارایه کردند و بر این موضوع تاکید کردند که اجرای این برنامه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت مواد ویژه لیا در نظر دارد تا سرمایه خود را از 80.820 میلیون ریال به 484.920 میلیون ریال ارتقاء دهند. این برنامه به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین هزینه سرمایه ای پروژه ها از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته به اجرا در می آید.

علاوه بر این، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران برنامه افزایش سرمایه 15 درصدی اجرا می کند و بدین ترتیب "وصنا" با هدف گسترش فعالیت موثر در بازار سرمایه، حفظ توان رقابتی در سودآوری فعالیت های سرمایه گذاری و مشارکت در افزایش سرمایه ها از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و نیز سود انباشته، سرمایه خود را از 1.560 میلیون ریال به 1.800 میلیون ریال افزایش می دهد.

کد خبر 389606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =