افزایش فشار فروش "خکمک"با شفاف سازی مدیر عامل

قیمت سهام شرکت کمک فنر ایندامین سایپا از ابتدای شهریور ماه جاری تا آخرین روز معاملاتی هفته گذشته از محدوده قیمتی ۹۰ تومان به ۱۲۰ تومان افزایش یافته و در این مدت "خکمک" بازدهی مثبت بیش از ۳۰ درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

روند معاملات سهام شرکت کمک فنر ایندامین سایپا در حالی از ابتدای شهریور ماه جاری تا چهارشنبه هفته گذشته با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شده که در پی رشد قیمتی بیش از 30 درصدی ارزش سهام آن، مدیر عامل "خکمک" طی نامه ای از عدم تغییر سود برآوردی این مجموعه خبر داد و بموجب آن معاملات سهام این مجموعه قطعه ساز تا تشکیل  صف فروش پیش رفت.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، قیمت سهام شرکت کمک فنر ایندامین سایپا از ابتدای شهریور ماه جاری تا آخرین روز معاملاتی هفته گذشته از محدوده قیمتی 90 تومان به 120 تومان افزایش یافته و در این مدت "خکمک" بازدهی مثبت بیش از 30 درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

در این شرایط، مدیر عامل این مجموعه با توجه به روند صعودی متداوم معاملات سهام آن در بازار سرمایه نامه ای روی سامانه کدال ارسال کرد و طی آن اعلام کرد که اتفاق بااهمیت اثرگذار بر وضعیت سودآوری شرکت رخ نداده و سود برآوردی برای سال مالی جاری بدون تغییر باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، با انتشار نامه شفاف سازی مذکور روند قیمت سهام "خکمک" نزولی شد تا بدان جا که در جریان معاملات روز جاری سهام این مجموعه با افزایش فشار فروش سهام مواجه شد و با معامله در کف قیمت مجاز روزانه تا مرز تشکیل صف فروش سهام پیش رفت.

کد خبر 389603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =