شفاف سازی "حسینا" پیرامون اجرای یک پروژه

مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا طی ارسال نامه ای روی سامانه کدال در خصوص پروژه ساخت ترمینال اختصاصی کالا و کانتینر در محوطه ۱۵ هکتاری بندر شهید رجایی شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، مجتبی دلگشایی مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در نامه توضیحات خود اعلام کرد که پیرو مکاتبات قبلی در خصوص پروژه ساخت ترمینال اختصاصی کالا و کانتینر در محوطه 15 هکتاری بندر شهید رجایی، عملیات عمرانی ساخت محوطه به پایان رسیده و احداث انبار سرپوشیده و ساختمان های اداری آن در دست ساخت است. علاوه بر این، در هفته دولت بخش مربوط به دپو و نژهداری کانتینر این پروژه که قابلیت بهره برداری دارد توسط مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در خاتمه بر این موضوع تاکید کرده که درآمد و هزینه های مربوط به ارائه خدمات در این ترمینال در برنامه و بودجه سال جاری "حسینا" لحاظ شده است.

بر اساس این گزارش، اگرچه مدیر عامل "حسینا" در نامه توضیحات خود از عدم اعمال تاثیر مثبت بر وضعیت سودآوری این مجموعه ناشی از اجرای پروژه مذکور خبر داده اما روند معاملات سهام شرکت که طی روزهای اخیر نزولی بود، در جریان معاملات روز جاری در مسیر مثبت قرار گرفت و بر این اساس می توان گفت اهالی بازار سرمایه واکنش مثبتی نسبت به این موضوع از خود به نمایش گذاشتند. 

کد خبر 389590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =