گام‌بانک صادرات در راه تشکیل سوپرمارکت مالی

یکی از اقداماتی که در چند سال اخیر در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانکی صورت گرفته است ایده استفاده از سوپرمارکت مالی بوده که خدمات بانکی، بیمه‌ای، سرمایه گذاری، مشاوره مالی، صرافی، گردشگری و... را یکجا و در شعب بانکی به مشتریان و مراجعان ارائه می‌دهد.

بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن حدود3 هزار شعبه در اقصی نقاط کشور و برخورداری از شبکه گسترده شعب در عرصه بین الملل با راه‌اندازی این واحدها در پی آن است تا بیشترین خدمات بانکی و مالی را به متقاضیان به ویژه در استان‌ها و مناطق مختلف ارائه کند. در این راستا  رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایده سوپرمارکت مالی از سوی بانک صادرات در ایران را ایده­ای قابل اجرا و کاربردی خواند و در این خصوص تصریح کرد: این ایده حرکتی نوین در بانک­داری کشور محسوب می‌شود و با این اقدام بانکداری ایران نیز همگام با بانک­داری بین­ المللی و جهانی حرکت می‌کند، تاکنون نیز اقدامات خوبی از سوی بانک صادرات در این جهت صورت گرفته است. این اقدام  نشان می‌دهد که این بانک درصدد است از رقابت داخلی پا را فراتر نهد و خود را با شرایط جهانی وفق دهد. وی با اشاره به کارشناسی بودن ایده سوپرمارکت مالی از سوی بانک صادرات تاکید کرد: این ایده مدت­‌ها از سوی بانک‌ها مورد مطالعه واقع شده و کارشناسان خبره آن را تجزیه و تحلیل کرده‌­اند از این رو می‌توان امید داشت این کار به سرانجام خوبی ختم شود.

 

کد خبر 389584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =