شفاف سازی "غشان"پیرامون خرید دو دستگاه تولیدی

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان از برنامه های این مجموعه جهت خرید دو دستگاه و راه اندازی آن در خطوط تولیدی این مجموعه خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین، این مجموعه 200 میلیارد ریالی فعال در گروه لبنی طی نامه شفاف سازی که روی سامانه کدال منتشر شده در خصوص خرید دو دستگاه تولیدی توضیح داد.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در نامه شفاف سازی خود اعلام کرده که این مجموعه به منظور تکميل خطوط توليدي خود، خريد دستگاه چرن کانتينيوس توليد کره و دستگاه بسته بندي محصولات تک نفري را در دست اقدام دارد که بر اساس برنامه زمان بندي پروژه هاي مذکور، زمان بهره برداري از دستگاه چرن توليد کره، آبان ماه و بهره برداري از دستگاه بسته بندي محصولات تک نفري، دي ماه برآورد شده است. با توجه به مراتب فوق و اينکه کره توليدي و قابل فروش مورد انتظار از دستگاه چرن توليد کره در بودجه اوليه اعمال شده و زمان بهره برداري پيش بيني شده از دستگاه بسته بندي محصولات تک نفره به گونه اي است که در فرصت باقيمانده تا پايان سال و لزوم توليد آزمايشي و بازاريابي محصولات آن در فرصت مذکور توليد و فروش عملياتي متصور نیست. از این رو بر این موضوع تاکید می شود که افزايش فروش با اهميتي از اين بابت در بودجه سال جاری مورد انتظار نیست.

کد خبر 389582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =