مدیر عامل "بهپاک" شفاف سازی کرد

روند معاملات سهام شرکت صنعتی بهپاک طی ماه های اخیر در حالی در مسیر نزولی سپری شده که ارزش سهام آن از ۱۸ تیر ماه سال جاری تا امروز از محدوده قیمتی ۸.۱۰۴ ریال به ۴.۸۹۹ ریال کاهش یافته و در این مدت قیمت سهام شرکت صنعتی بهپاک افت ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک در خصوص افت ارزش سهام این مجموعه طی ماه های اخیر شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، روند معاملات سهام شرکت صنعتی بهپاک طی ماه های اخیر در حالی در مسیر نزولی سپری شده که ارزش سهام آن از 18 تیر ماه سال جاری تا امروز از محدوده قیمتی 8.104 ریال به 4.899 ریال کاهش یافته و در این مدت قیمت سهام شرکت صنعتی بهپاک افت 40 درصدی را تجربه کرده است.

در این شرایط، علیرضا شریفی مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک با تاکید بر سود برآوردی 509 ریالی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 توضیحات کوتاهی در خصوص آخرین وضعیت عملیاتی این مجموعه ارایه کرد.

شریفی در نامه توضیحاتش اعلام کرد که طبق صورت های مالی حسابرسی شده عملکرد شش ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال جاری 45 درصد از پیش بینی سود سال مالی 96 این شرکت محقق شده و بر اساس بررسی های به عمل آمده کماکان پیش بینی "بهپاک" مبلغ 509 ریال برآورد شده است. علاوه بر این، در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات با اهمیت تاثیرگذاری بر قیمت سهام وجود ندارد. بر این اساس  به نظر می رسد افزایش و کاهش ارزش بازار سهام این شرکت ناشی از مکانیزم عرضه و تقاضای بازار سرمایه بوده و عملکرد شرکت نسبت به آخرین پیش بینی ارایه شده تغییر نداشته است.

بر اساس این گزارش، روند معاملات سهام شرکت صنعتی بهپاک در جریان معاملات روز جاری علیرغم انتشار نامه شفاف سازی مدیر عامل آن همچنان نزولی است و تا لحظه تنظیم این گزارش "بهپاک" در کف قیمت مجاز روزانه داد و ستد می شود و تا مرز تشکیل صف فروش سهام پیش رفته است.

کد خبر 389577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =