عرضه اولیه  ۱۰ درصد از سهام"چدن" / سهمیه آنلاین ها ۲۰۰۰ سهم

طی سه شنبه هفته جاری تعداد ۸۰ میلیون سهم شرکت تولیدی چدن سازان معادل ۱۰ درصد از سهام آن به روش ثبت سفارش برای اولین بار در بازار بورس عرضه می شود.

لحظاتی پیش اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت تولیدی چدن سازان منتشر شد و طی آن مقرر شد تا 10 درصد از سهام این مجموعه طی 21 شهریور ماه جاری عرضه شود.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، طی سه شنبه هفته جاری تعداد 80 میلیون سهم شرکت تولیدی چدن سازان معادل 10 درصد از سهام آن به روش ثبت سفارش برای اولین بار در بازار بورس عرضه می شود.

بر اساس اطلاعات موجود، محدوده قیمتی جهت کشف قیمت هر سهم این شرکت 1.773 ریال تا 1.950 ریال تعیین شده و در کنار آن سهمیه معامله گران آنلاین در این عرضه تعداد 2.000 سهم در نظر گرفته شده است. در این شرایط توجه به این نکته ضروری است که از 80 میلیون سهم "چدن" 24 میلیون سهم به کارکنان شرکت تولیدی چدن سازان اختصاص دارد و مابقی آن یعنی 56 میلیون سهم برای معامله گران و اهالی بازار سرمایه در روز عرضه اولیه واگذار می شود.

شرکت تولیدی چدن سازان بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 38 ریال سود محقق ساخته و 15 درصد از سود برآوردی 251 ریالی را پوشش داده است.

کد خبر 389572

اخبار مرتبط

  • ارزیابی «چدن»

    ارزیابی «چدن»

    شرکت تولیدی چدن سازان ارزیابی شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نوع یک را منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =