اصلاحیه گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال ۹۶ "خکاوه"

این مجموعه با سرمایه بیش از دو هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال در اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ افزایش اندک زیان برآوردی را به ثبت رساند. آنچنان که "خکاوه" در گزارش جدیدش زیان ۱۱۰ ریالی را پیش بینی کرد و در دوره عملکرد سه ماهه اول سال جاری ۱۷۰ ریال زیان محقق ساخت.

شرکت سایپا دیزل اصلاحیه پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری را برای دومین بار اصلاح کرد و گزارش عملکرد دوره مذکور را پس از اعمال تغییرات اندکی منتشر کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه بیش از دو هزار و 635 میلیارد ریال در اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 افزایش اندک زیان برآوردی را به ثبت رساند. آنچنان  که "خکاوه" در گزارش جدیدش زیان 110 ریالی را پیش بینی کرد و در دوره عملکرد سه ماهه اول سال جاری 170 ریال  زیان محقق ساخت. بدین ترتیب این مجموعه خودرو ساز پوشش 155 درصدی زیان برآوردی را در کارنامه عملکرد سه ماهه اول سال مذکور رقم زد.

بر اساس اطلاعات موجود، در دوره سه ماهه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش 164 درصدی مقدار تولید محصولات، رشد 136 درصدی مقدار فروش و در نهایت افزایش 171 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 389568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =