"کمنگنز" در دوره سه ماهه اول ۹۶ زیان محقق ساخت

این مجموعه با سرمایه بیش از ۲۰۲ میلیارد ریال طی روزهای گذشته با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شده و در جریان معاملات روز جاری نیز پس از معامله حدود دو میلیون سهم صف خرید بیش از ۱۶ میلیون سهمی در این نماد بدون پاسخ باقی مانده است.

شرکت معادن منگنز ایران که سهام آن طی روزهای اخیر مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار گرفته و روند معاملات آن با حواشی مواجه بوده، پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 را با تغییر اندک سود برآوردی و تحقق زیان منتشر کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه بیش از 202 میلیارد ریال طی روزهای گذشته با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شده و در جریان معاملات روز جاری نیز پس از معامله حدود دو میلیون سهم صف خرید بیش از 16 میلیون سهمی در این نماد بدون پاسخ باقی مانده است. در این شرایط شرکت معادن منگنز ایران بودجه مالی خود بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری را با رشد اندک سود ارایه کرد. آنچنان که "کمنگنز" در گزارش جدیدش سود برآوردی 30 ریالی را به برآورد سود 34 ریالی تعدیل داد و در مقابل آن در دوره مذکور زیان 13 ریالی را محقق ساخته است.

کد خبر 389414

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =