از سرگیری عرضه سهام درفرابورس؛ مبین‌ وان درصدر

پس از۸ ماه توقف عرضه سهام شرکت های تازه وارد در فرابورس ، صبح امروز۱۵ مرداد با برگزاری بیست وچهارمین نشست یک دیداریک عرضه که به معرفی شرکت مبین وان کیش اختصاص داشت ،شمارش معکوس عرضه سهام شروع شد.

به گزارش بورس آنلاین؛این شرکت ،10 میلیارد تومانی که پیش ازاین یک باردستاوردها و برنامه هایش به اطلاع فعالان بازاررسیده بود با فرارسیدن زمان قطعی عرضه دیگربار برگ‌های معرفی اش از سوی  مدیران آن ورق خورد تا خریداران  با آگاهی بیشتر نسبت به خرید 10 درصدسهام "اوان" اقدام کنند؛عرضه ای که زمان و محدوده قیمتی آن از سوی فرابورس اعلام خواهد شد.

برشی از معرفی مبین وان کیش

 شرکت مبین وان کیش که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ مبین ایران است به عنوان یک بنگاه تخصصی خدمات ارزش افزوده مخابراتی (VAS) فعالیت خود را از سال 89 آعاز کرد. در طول این سال‌ها با به کارگیری تکنولوژی روز سعی داشته طیف وسیعی از خدمات را درحوزه های مختلف مخابراتی و IT ارایه دهد. از آنجا که کسب و کار در فضای رقباتی تنگاتنگ و انحصارها صورت می گیرد مدیران را نسبت به تنوع هرچه بیشتر خدمات ترغیب می کند برای همین درحال حاضر خدمات متنوعی از طریق خطوط تلفن ثابت و همراه به صورت پیامکی ،صوتی ،دیتا،اپیلیکیشن به عموم مردم و سازمان ها مختلف ارائه می شود. به طور کلی خدمات مبین وان کیش شامل خدمات سازمانی ارزش افزوده پیامکی ،خدمات ارزش افزوده صوتی ،خدمات عمومی ارزش افزوده پیامکی ،خدمات ارزش افزوده نسل سوم تلفن همراه و آموزش مجازی می شود.

اعداد مالی

در بخش دریافتی مالی شرکت به گفته یکی از مدیران حاضردر نشست حدود90 درصد درآمد مبین وان از طریق قراردادهای انحصاری با همراه اول به دست می آید. *8 و *208 از خدمات تلفن تابت از دیگر هدف گذاری این شرکت برای کسب درآمداست که گردانندگان مجموعه انتظار دارند با دریافت وجه درقبال این خدمات درآمد زایی شرکت افزایش یابد.شرکت مبین وان کیش که خود را برای عرضه 10 درصدی سهام آماده می کند قصد دارد اگر شرایط بازار مساعد بود تا پایان سال 10 درصد دیگر از سهام خود را عرضه کند.

کد خبر 389357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =