دلایل اعلام تعدیل منفی ۲۵ درصدی سود "ودی"

مجید بختیاری مدیر عامل شرکت بیمه دی در نامه ای خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در خصوص تحقق سود ۱۵۰ ریالی شرکت در دوره عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی ۹۵ و افت ۲۵ درصدی آن نسبت به سود برآوردی ۲۰۱ ریال توضیحاتی ارایه کرد.

مدیر عامل شرکت بیمه دی که صورت های مالی سال 95 خود را با کاهش 25 درصدی سود نسبت به سال مالی قبل از آن ارایه کرده،‌ در خصوص دلایل افت سود "ودی" توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، مجید بختیاری مدیر عامل شرکت بیمه دی در نامه ای خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در خصوص تحقق سود 150 ریالی شرکت در دوره عملکرد 12 ماهه سال مالی 95 و افت 25 درصدی آن نسبت به سود برآوردی 201 ریال توضیحاتی ارایه کرد.

این مقام مسئول در نامه شفاف سازی عنوان کرده که بیمه دی با توجه به نامه بیمه مرکزی مکلف به لحاظ کردن مبلغ 102.590 میلیون ریال ذخایر تکمیلی رشته شخص ثالث در صورت های مالی سال 95 در اجرای مفاد ماده 58 قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه شده که این امر موجب کاهش سود واقعی نسبت به بودجه شده است.

شایان ذکر است، نماد معاملاتی شرکت بیمه دی روز گذشته به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران برای سال 95 متوقف شده است و این مجمع طی شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.ش

کد خبر 389240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =