گزارش سه ماهه اول سال ۹۶ "فایرا"

این مجموعه با سرمایه بیش از پنج هزار و ۱۹۷ میلیارد ریالی طی دوره عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ مبلغ ۱۴ ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخت و ۲۵ درصد از سود برآوردی ۵۷ ریالی را پوشش داد.

نماد معاملاتی شرکت آلومینیوم ایران در حالی از 29 مهر ماه سال 94 به دلیل تعدیل پیش بینی هر سهم متوقف شده و تاکنون مورد بازگشایی قرار نگرفته که "فایرا"پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 خود را منتشر کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه بیش از پنج هزار و 197 میلیارد ریالی طی دوره عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 14 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخت و 25 درصد از سود برآوردی 57 ریالی را پوشش داد.

شرکت آلومینیوم ایران فعال در گروه فلزات اساسی در دوره عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش 11 درصدی مقدار تولید و در مقابل افزایش 25 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات را به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی "فایرا" حدود 20 ماه است که متوقف شد و در شرایطی که تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، دلیل توقف نماد اعلام شده اما با وجود ارایه گزارش ها و صورت های مالی همچنان از تابلوی معاملات بورس دوره مانده است.

کد خبر 389213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =